![]() |
Landslagsspill 22. Mars
Noen som har sett seg ut noen bra landslagsspill imorgen :)?
|
Sverige - Irland X, 4,24 hos Pinnacle.
Tycker vi är omotiverat stora favoriter här. Vi har fina resultat med oss men i matcher där vi inte behövt vara det bollförande laget och Irland har spelare från Premier League och Championship som kommer kriga för varje meter. Har fortfarande inte glömt Färöarna där vi krampar när vi ska vara det lag som för matchen. Irland löser ett kryss en av fyra gånger med rådande förutsättningar. |
Är inne på samma linje som slind en lillslant på kryss får det bli....sen har ju Sveriges 5 sista landskamper slutat med minst 3 mål så jag lägger även 2-3u på ö2,5 till 2,05 bet365...
|
Tronni jag har ett bra... norge-Albanien 2:a @10.00 ;)
|
Israel - Portugal blgm 2.20 på bet365! Israel scorar i 80-85% av sina hemma matcher & tycker mig minnas att portugal har lätt för att släppa in mål ganska lätt på bortaplan :-)
OBS tidig matchstart! |
2.00 på Wales +0.5 på Bet365.
Har inte Skottland blivit lite väl stora favoriter? Skottland dras med skador på nyckelspelare i mittfältet, och ett Wales med Bale och Bellamy borde kunna störa ett pressat Skottland i desperat behov av poäng? Wales vann det senaste mötet i oktober. 1u spelas. |
Montenegro över 1.5 känns väl lite intressant. Hittat till 1.75 men inte kollat så mycket än. Jovetic och vucinic borde väl kunna fixa 2 mål på moldavien som även om dom gått framåt på senare år inte ska ha mycket att säga till om här.
Även Lettland att vinna till 1.75 är bra, man vann 2-0 hemma och ja även om Lettland inte är världens bästa lag så är motståndet väldigt svagt (rankade på 157:e plats). |
2.75 @BETTSON pa rott kort i Kroatien-Serbien maste val vara bra? Storre hatmatch finns jo inte och battre domaren for spelet an turken Cakir som visade ut Nani lar man inte hitta.
|
Citat:
|
Citat:
|
Tycker Polen är intressant hemma mot Ukraina, Polen känns på uppgång, har många spelare ute i de stora ligorna i Europa. Ukraina känns tvärtom på nedgång. Dryga 2 ggr som bolagen erbjuder känns för högt.
|
Mitt enda spel so far är San Marino - England U5 mål till 1.97. Ser inte att England ska göra 6 mål här och San Marino lär ju göra nåt.
Englands svaga sida är ju bristen på riktiga målskyttar, Rooney kanske kan göra 2 mål sedan fyller nån annan på med 2 till och that's about it. Förra mötet slutade ju 5-0 till England och San Marino har bara en match till med fler mål (0-6 mot Montenegro) annars har det varit mindre än 5 mål. England har 2 stycken 5-0 vinster men annars har det varit max 3 mål i deras matcher. |
Inte änns 30min spelade & blgm spelet hemma!
Hoppas någon följde med |
Citat:
|
Citat:
|