![]() |
Fotboll 1 maj 2013
Följande dubbel spelas i NM Cupen:
Kjelsås-Stabaek mål 1:a till 30:e minuten + Åsane Fotball-Hödd mål 1:a till 30:e minuten 2.32@Expekt Kort med tid kvar till spelstopp. 23 matcher i NM Cupen startar 18.00 men bara på sex av dessa kan man spela tid för första målet på @ Expekt. Jag har valt ut de två som jag tycker känns bäst. Jag spelar en dubbel för att få upp oddset. Dubbeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 18.00. |
några funderingar kring barca - bayern, nån?
kan tänka mig att det blir ett scenario ganska likt gårdagsmatchen...bortsett att i den här matchen så blir det bayern som gör målen... X / 2 kanske?! |
Jag ska i alla fall lägga en minimi-insats på 4-0 och 5-0. Räkna aldrig bort Barca!
|
bayern
jag tror och hoppas att barca inte får in bollen de första 20 min, då kommer dom att sjunka ner i banan och bayrn kommer att kontra sönder dom.
Har sällan sett ett tyskt lag backa hem och spela av matchen. tror som du X/2 halvtid/fulltid:KO: |
ja...barca kommer vara livrädda att släppa in ett mål...så dom kommer inte våga gå för fullt (förränn det e försent) så det kommer att bli nåt halvdant bara...
|
är det du och jag ingo73 som har spelat ner oddset ifrån 9.00 till 7.50 :D
|
Messi börjar på bänken :popcorn:
Barcelona: Valdes; Alves, Bartra, Pique, Adriano; Xavi, Song, Iniesta; Pedro, Fabregas, Villa. Avbytare: Pinto, Montoya, Thiago Alcántara, Dos Santos, Alexis Sánchez, Messi, Tello. Bayern München: Neuer; Lahm, Boateng, Van Buyten, Alaba; Martinez, Schweinsteiger; Robben, Muller, Ribery; Mandzukic Avbytare: Starke, Dante, Rafinha, Shaqiri, Gustavo, Tymoshchuk, Gomez. |
barca har satt på sig sorgbanden :p
|