![]() |
Överspel lirades till 7,20! Klart ;-)
|
DU gör ett grymt jobb erixon!
|
Jag kör -1, -1,5, ö2,5 och ö3,5.
In Chippen I trust ;-) |
16:15 spelar AL AHLI (UAE) mot AL SADD (QAT)
i förra omgången förlorade båda lagen med 3-0 resp 4-2 mot bättre motstånd. Al Sadd förlorade mot Al Hilal med Chippen som är bästa laget i gruppen och det är inte där Al Sadd ska ta poängen utan det är mot Kerman och Al Ahli. Tyvärr fick man sin bästa anfallare Agyemang Opoku skadad mot Al Hilal. AL SADD siktar mot att komma iaf 2:a i gruppen och gå vidare. Men skadeläget i Al Ahli är värre, man saknar duktiga anfallaren Bare och Hosny Abd Rabo, Faisal Khalil och Ismail Hammadi. Ska vi gissa att denna match är under 2.5 till 2ggr pengarna då båda lagen saknar sina bästa anfallare och en slant på AL SADD till 3.4? =) Själv kommer jag nog bara lägga en slant på AL SADD. |
Tnx för Pohang Steelers erixon! Snyggt jobbat!:claps:
|
Den blev mer spännande än jag trodde men den satt iallafall., tack för att ni trodde på mig ;)
|
AL SADD dominerar i första och oddset är nere på 2.5 även fast det står 0-0. under 2.5 hade kanske varit värt ändå =)
|
1-0 AL SADD!!! :)
|
haha najs lirar själv underspelet
|
hur mycke plus ligger du på AFC nu?:)
|
fannnnnnn nte bra för underspelet
|
Citat:
|
Tack Erixon! Ryggade al saad, hann inte skriva det förut.
Grymt bra info idag! Ny tråd vid nästa omgång hoppas jag;-) |
tolllleeelele där rök underspelet
|
AL saad leder med 4-0. så räknar in den som vinst.
Nu är det bara Al Ahli kvar sen måste vi vänta in nästa omgåmg =) Över förväntan på spelen igår och idag som genererade många plus och hoppas någon ryggade rätt matcher då det funnits många bra matcher med överodds i! |
Al Ahli 1-0 chippen! =)
|
Har ryggat chippens gäng o tackar för reken.
|
Al Ahli vann tillslut med 3-1 och handikappet och över 2.5 och 3.5 satt som det skulle.
Nu laddar vi för nästa omgång i AFC =) |
Grym dag igår! Vi laddar absolut för nästa omgång! Dagens bästa var ju ändå Al Saad, synd att man inte petade in ett handicap där också... ;)
Frågan är ju hur bortastatistiken blir nästa omgång? Blir nog lite knepigt då bortalagen denna omgång har hemmamatcher nästa, eller? |