Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Maxspel Division 2 Södra Svealand 13/8 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/17190-maxspel-division-2-soedra-svealand-13-8-a/)

Zelena 2013-08-13 08:47

Maxspel Division 2 Södra Svealand 13/8
 
Assyriska IF - Motala AIF 1,58 Betsson

Assyriska är parkerade sist i tabellen och har bara lyckats vinna mot 2 bottenkonkurrenter. Motala är obesegrade på bortaplan och kan med vinst ikväll ta tillbaka serieledningen som man har haft i princip hela säsongen. (hängmatch idag). De 2 senaste mötena mellan lagen har slutat med vinst 6-1 resp 3-1 för Motala. De skiljer i grunden mycket mellan dessa två lag. Jag ser inte hur Assyriska IF kan få med sig några poäng när de tar emot seriens formstarkaste lag. Bortaseger spelas till ett i mina ögon för högt odds.

Matchcenter: http://www.liveresultat.se/match/OSv...matchsummering


Lycka till med era spel!

bahama 2013-08-13 15:49

Hmmm Svenska spel erbjuder hcp i denna matchen . 2.15 på Motala -1 lockar faktiskt endel.

loneranger 2013-08-13 15:57

Dom sänkte det sjukt snabbt :)

faremisch 2013-08-13 16:38

Sommaruppehållet är en lång tid. Lagen har spelat en match var sedan dess. Motala oavgjort hemma och Assyriska har vunnit borta. Tycker inte det är ett så solklart spel.

Zzz 2013-08-13 18:09

Fick 5.00 på bet365 liven, haha. Undrar om dom väntar till efter matchen för att voida ifall motala vinner eller hur dom gör. Finns chansen att dom låter det gå förbi?

bilen 2013-08-13 18:18

Ser bra ut 2-0 motala 19 min

ironsausage 2013-08-13 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Zzz (Inlägg 266744)
Fick 5.00 på bet365 liven, haha. Undrar om dom väntar till efter matchen för att voida ifall motala vinner eller hur dom gör. Finns chansen att dom låter det gå förbi?

Samma här, fick sen ett meddelande att "oddset var felaktigt" och korrigerat till 1.30.
Va fan, de får väl gilla läget?
Kan jag kontakta dem beträffande spel jag förlorat där och bara säga "det var inte meningen, det var inte ett korrekt spel, jag vill korrigera"?

martinsson 2013-08-13 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av ironsausage (Inlägg 266752)
Samma här, fick sen ett meddelande att "oddset var felaktigt" och korrigerat till 1.30.
Va fan, de får väl gilla läget?
Kan jag kontakta dem beträffande spel jag förlorat där och bara säga "det var inte meningen, det var inte ett korrekt spel, jag vill korrigera"?

Det står i reglerna att de får göra så.

Zzz 2013-08-13 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av ironsausage (Inlägg 266752)
Samma här, fick sen ett meddelande att "oddset var felaktigt" och korrigerat till 1.30.
Va fan, de får väl gilla läget?
Kan jag kontakta dem beträffande spel jag förlorat där och bara säga "det var inte meningen, det var inte ett korrekt spel, jag vill korrigera"?

Mm, fick det nu också. Inte oväntat dock. Dåligt dock att dom gav så lågt odds då oddset pregame var mkt högre än 1.30...

Sprite 2013-08-13 18:55

Håll er undan såna här bets. Jag har bara dåliga erfarenheter av bet365 i ämnet. Vinner ni blir det 9 av 10 gånger void och förlorar ni går spelet igenom.

Jag satt över en timme och argumenterade för ett felsatt odds och fick inte en krona. Bettet var Federer vs någon och jag spelade bara en tv-peng på 100 kr på 6-3 i setet till Federer under uppvärmningen till 3.40 då han senare skulle börja serva enligt bet365 live. Dem ändrade 10 sekunder senare servare och likaså oddsen på 6-4 blev 3.40 och 6-3 stod plötsligt i 10.00 utan att någon poäng spelats.

Jag kontaktade supporten innan matchen påbörjats och ville få det voidat men jag skulle återkomma sa dem efter det var klart då "dem inget kunde göra innan det var klart". Jag kontaktade dem efteråt då det blev förlust och inte fan fick jag en krona tillbaka trots att oddset såklart var felsatt. Motiveringen från tradern var "set-resultatet påverkas inte av vem som börjar serva". När jag fortsatte ifrågasätta varför dem har olika odds på 6-3 och 6-4 var för att "det var så oddssättarna valt att sätta oddsen". Vilket jävla lurendrejeri! :whoco5:

Hade jag däremot satsat på 6-4 till 10.00 tio sekunder innan det ändrats och det blivit vinst kan jag ge mig fan på att dem voidat pga "det riktiga oddset var 3.40".

Ska ni lägga såna här satsningar så gör det på betsson och betsafe. Där är utfallet snarare tvärtom att man oftast klarar sig så länge man håller sig under fyrsiffriga satsningar.

bilen 2013-08-13 20:05

3-0 slut :thumbup: tackar

karpafan 2013-08-13 20:12

Vi kontaktar dig angående spelet med referens: GL0575129510I placerat till oddset 2.50 på GIF Sundsvall (Resultat efter fulltid GIF Sundsvall v Varbergs BoIS FC). Efter en granskning visar det sig att spelvalet placerades till inkorrekt odds och enligt våra regler har vi därför korrigerat spelet till det korrekta oddset på 1.57.

Om du önskar kan du annullera detta spelval innan matchstart genom att kontakta oss.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för eventuella olägenheter orsakade.



Det här fick jag ikv'äll ifrån bet365.....jag la spelet för ett par dagar sen! vä'ldigt dålig stil!

faremisch 2013-08-13 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 266731)
Sommaruppehållet är en lång tid. Lagen har spelat en match var sedan dess. Motala oavgjort hemma och Assyriska har vunnit borta. Tycker inte det är ett så solklart spel.


Fel av mig. Solklart spel.

blomman13 2013-08-13 20:22

Även jag blev kontaktad.

Vi kontaktar dig angående spelet med referens: SL5751626910W placerat till oddset 4.00 på GIF Sundsvall - GIF Sundsvall (Halvtid/Fulltid GIF Sundsvall v Varbergs BoIS FC). Efter en granskning visar det sig att spelvalet placerades till inkorrekt odds och enligt våra regler har vi därför korrigerat spelet till det korrekta oddset på 2.30.

Om du önskar kan du annullera detta spelval innan matchstart genom att kontakta oss.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved