![]() |
EM kval 2014-10-11?
Som trådens rubrik lyder så handlar denna tråd om EM kvalet imorgon och dess matcher!
Någon som finner spelvärde i någon match? Sitter på några goa insidertips eller dylikt? Dela gärna era tankar här! :) |
århundradets mest säkra bankränta... tyskland, ryssland och spanien. 1,35 ggr degen:) säkrare än så blir det inte!
|
Lägg till grekland där och du har en ok fyrling
|
VM-kvalet menar du ?
|
Citat:
|
Citat:
----- Sverige känns som lite väl stora favoriter eller vad säger ni? (~1.70) 5.50 på Österrike är högt enligt mig! eller 4.00 DNB.. |
och årtalet är 2013. ;)
|
Citat:
|
Jag klarar inte heller av att spela mot Sverige, åtminstone inte i landslagsfotboll. Men tycker också att 1.69 (Pinny) är på tok för lågt. 4 ggr pengarna på Österrike DNB känns sjukt. Två jämnbra lag.
|
Jag hade inte ens spelat om jag fått 2 i odds på Sverige-vinst. Blir nog ett litet spel på Österrike.
|
Brukar rätt ofta spela mot Sverige, om de förlorar så vinner jag pengar som plåster på såret :evilgrin39:
Som jag tolkar det är kryss ett ganska bra resultat för Österrike. De har Färöarna i sin sista match som de troligtvis kommer att vinna över medan Sverige har Tyskland. Österrike +0.5 för över 2ggr pengarna tar jag! |
Citat:
Jag håller inte med om att Sverige är för stora favoriter. Sverige ska på hemmaplan vara favoriter i runt 60% IMO. På våra 3 hemmamatcher har vi än sålänge inte släppt in mål i kvalet. Samtidigt är inte Österrike särskilt bra på bortaplan då de bara har 2 poäng på 3 matcher. Om jag skulle spela något på denna matchen skulle det vara ett underspel. U2.75 till 1.84 på SBO känns högt! :) |
Tänk på Sveriges hemliga vapen ikväll, värdet ligger kanske på 1.20 efter denna bomb.
http://www.expressen.se/sport/spel-o...ta-landslaget/ |
Citat:
Jag själv tycker att Polen på 5.25 med en lägre insats känns spelvärd! Även Belgien med 3.00. |
nån som har nån idè...feeling om norge-matchen..."olösbar"?!
|
Sena tunga pengar in på Österrike nu. Gått från 1.71 till 1.88 på en kort stund hos Betfair. 4.90 på bortalaget så kan ni hitta 5.50-6.00 hos någon som inte hängt med i svängarna så kan det vara värt en slant. Speciellt ju närmare 6 ggr vi kommer. :)
2.25-2.30 på halvbollen funkar nog det också. |
Marathon var visst uppe i 5.80 på förmiddan och det hade ju dugit nu med facit i hand. :) http://www.oddsportal.com/soccer/wor...tria-vHNRa2pb/
|
Vad säger man? Sjukt bra match, perfekt avslut och givetvis räddar Zlatan oss som vanligt! :) sprudlar av glädje! :)
|
Ja får man höra av ngn nu att Zlatan är överreklamerad etc blir man ju bara förbannad...
Största liraren vi har och haft på oerhört länge om någonsin! |
Citat:
|
Citat:
Ibras ibland förekommande inpopularitet tror jag beror på att folk när han inte gör i närheten av vad som förväntas ser han som en stöddig invandrare. |