![]() |
Tyskland är normalt sett helt enkelt bättre än Sverige. Helt OK att spela de till 1.60!
I stil med Järvsöfaks om man får dra en travparallell. Genomklappningen senast går inte i repris i kväll! |
Vilken effektivitet Sverige har Stolt svensk man är nu alltså
Detta trodde jag verkligen inte alltså |
Pär Nilsson pinsamt dåligt försvarsspel av han
Nu kom slakten, synd en poäng hade ju varit så viktigt |
3 skott på mål, 3 mål
Wiland överträffar sig igen |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dumdryg kommentar bara :idiot: |
Han skulle inte ens rädda tvålen i duschen
Fem skott, fem mål Sämsta proffset genom tiderna |
Citat:
Stöter vi på ngn av de 2 förstnämnda vete katten om vi t o m inte blir favoriter, trots att vi är usla. |
Citat:
|
Citat:
Sen när Tyskland tog ledningen & "vi" hamnade bland de icke seedade visa de nationerna jag skrev innan som var i den seedade gruppen, & egentligen bara Portugal som skrämmer rejält där, å andra sidan tror jag Frankrike hade varit ännu värre. |
Jag tar hellre Kroatien än Ukraina just nu... :)
|
Citat:
|
Citat:
Men med fru fortuna så lär det säkert stå Portugal på schemat |
Citat:
Nu blir det ett riktigt tufft lag i lottningen |
Skärper sig inte det svenska försvaret så lär nog Sverige förlora vilket lag man än möter
|
Citat:
jisses |
Citat:
Skämt åsido, de var usla bakåt idag, å andra sidan tyckte jag det märktes tydligt att "vi" sakna 5 ordinarie. Sen går det ju inte att komma ifrån att vi mötte kanske världens bästa lag, det gör vi inte i kvalet. Men självklart måste försvaret höja sej. Per Nilsson har nog gjort sitt, herr bengtsson har fått sin chans, lär han inte få igen, iaf inte i ngn viktig match. |
Några funderingar på sydamerikanska vm-kvalet?
|
Jag tror vi åker ut mot alla dessa lag sett över två matcher.
|
Citat:
|
Citat:
Måste vinna då samtidigt som inte Chile-Ecuador spelar X (vilket dock är att vänta). Argentina klara för VM. Saknar ikväll Messi, Agüero, Higuain, Di Maria, Mascherano m fl. Enligt Matte på Svs. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ska an vinna måste keepern ta några |
Citat:
|
Jag vet båda lagen går vidare på kryss. Men jag inte man går in bara spelar oavgjort så där. Jag lockas av hemmaoddset. Chile hade 0-3 mot Colombia senast. Men efter utvisningen tappade man till 3-3. Har annars fin form med två raka vinster i kvalet. Lägg sen till 2-2 mot Spanien i senaste träningsmatchen. Hemma i Chile har man 5-0-2 16-8 Ecuador hemma på hög höjd och borta är två skilda lag som alla vet. 22 av sina 25-tagna poäng hemma. Säger ju det mesta. Bortaraden: 0-3-4 4-11. 2.50 Ladbrokes på hemmaseger här vill jag testa alltså trots förutsättningarna. |
Citat:
Sergio Romero Basanta-Domínguez-Fernández-Campagnaro Maxi Rodríguez- Banega-Somoza-Biglia Palacio-Lavezzi |
Citat:
|
Citat:
Sen Uruguay (2.00) Bet365 Motivationsspel! 2-Units |
Citat:
|
Costa Rica-México: 1X (1.90) Bet365
Costa Rica är klara för VM. Det var man senast mot Honduras (en poäng bakom Costa Rica i tabellen) också. Förlorade med 1-0 på bortaplan. På hemmaplan har Costa Rica grymma: 4-0-0 8-1 Senaste hemmamatchen slog man suveräna USA med 3-1 som vunnit gruppen redan. Minns jag inte helt fel spelar man på ett svårspelat plastgräs. México har inte imponerar i kvalet och kan faktiskt missa VM. Som vanligt precis som på Svennis tid har man det svårt utanför México. 1-2-1 3-4. Kryssar för mycket i detta kval. En vinst och två förluster på dom tre senaste matcherna i kvalet. Att man får fina (1.90) Bet365 på 1X beror ju på att Costa Rica är klara för VM. Marathonbet har (2.14) men det bolaget har jag inte. Jag bara måste spela 1X på hemmastarka Costa Rica här trots att man är klara för VM. México har pressen på sig och Costa Rica kan spela avslappnade. Jag tror man kommer gå in rätt så fullt på denna match då man har hemmaplan. Ändå som oroar detta spel är att México har 4-1-0 på Costa Rica inbördesmöten. Tror inte Costa Rica förlorar hemma. |
Sannolikt mer värde i att spela -hcp på Uruguay med tanke på att de måste ta in en del målskillnad (osäker på om de går på målskillnad eller inbördes när flera hamnar på samma poäng i Sydamerikanska kvalet!) mot Chile/Ecuador (såvida den inte slutar oavgjort).
|
Perfa! Det var inte igår. http://www.clicksmilies.com/s1106/ak...smiley-069.gif
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|