![]() |
Provar Bologna till 5.50! 1U
|
DnB på Bari till 2.60 på Betsafe.
Bari spelar idag mot Siena borta. Siena har 7 poäng upp till Lazio som ligger på platsen ovanför nedflyttningsstrecket medans Bari har 6 poäng upp till att få kvalificera sig till Europeiskt cupspel. Motivationen i den här ser jag som jämn, men det som motiverar mitt tips är att Siena är serie A's sämsta hemmalag. |
Bologna leder med 2-0!
Jobba :) |
Assyriska - 1.70
Syrianska - 1.95 |
Citat:
|
IFK Göteborg - Brommapojkarna x2 5U @2.500 +7.5
Gefle - AIK 1 5U @ 3.200 +11 Halmstad - MAIF 2 5U @3.500 +12.5 BKH - Åtvidaberg x2 5U @3.00 +10 |
Citat:
|
Citat:
Jag har inte lagt in några summor utan det är bara pappers atm, det kanske ändrar sig om det håller i sig. Jag vet hur Allsvenskan fungerar och förhoppningsvis kan jag bevisa det också. |
Spelade bromma ahcp +0.5 och ett enskillt +1.0
Samt MFF ahcp +0 (DNB) Så det gick fint , tack för tipset den som tipsade! |
Citat:
|
Citat:
blackburn +1 asia @ 2,07 atletic -1,25 @ 2,35 som inte blev med i mitt tidigare inlägg + den grekiska matchen som jag virade med i gårdagens tråd. :offtopic:btw säkrade just pompy en plats i fa-cup finalen, det unnar jag dem en säsong som denna. kul.:offtopic: |
Citat:
|
Citat:
nån som har tryckt av nåt i mallorca-valencia? vill få det till under här, kanske valencia dnb... |
Citat:
...2-1 just precis. jaja kanske en push :KO: |
Såg första halvlek mellan Mallorca - Valencia. Rena hawaii fotbollen där Mallorca var vassa framåt. Valencia kvitterade nu i början av 2:a så får se vart de leder...
|