Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Champions League 16/9 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/21609-champions-league-16-9-a/)

nahojs 2014-09-17 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 372308)
Bayern München under 61,5% bollinnehav 1,85 @ unibet 3/5 units.

Bayern är tillsammans med Barcelona världens mest passningsorienterade lag och ligger ofta över 60% boll i sina inhemska ligor. Dock möter Bayern här ett enormt kapabelt motstånd som stod upp otroligt bra mot Bayern förra säsongen, då 60 och 58% för Bayern alltså under båda matcherna. City har vunnit bollinnehavet alla matcher i PL i år, varav bland annat mot Liverpool (53%) och Arsenal (55%). Har väldigt svårt att se Bayern på 62% eller mer här, tror det landar runt 58-59% och där hade jag lagt min lina. Spel!

Är det positivt eller negativt att Bayern saknar båda sina yttrar i Ribery och Robben?
Detta borde väl leda till ett något mer statiskt bollrullande på mitten?

Tycker att spelet känns bra oavsett och har ryggat såklart

sirlarsson 2014-09-17 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av StefanSchwartz (Inlägg 372418)
Är tydligen limmad på betsson märkte jag nu. Skulle lira på Bayern under 62.5% i bollinnehav men insatsen nekades och oddset sjönk. Jävla tomtar.

Inget ovanligt, mitt konto är nästan bottat nu också. Insatserna har sjunkit från max 700kr till max 300kr och det bara minskar för varje månad som går. Ändå kan vissa på denna sidan få in 2000-3000krs bet konstant i flera månader i följd. :lol:

sirlarsson 2014-09-17 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av nahojs (Inlägg 372421)
Är det positivt eller negativt att Bayern saknar båda sina yttrar i Ribery och Robben?
Detta borde väl leda till ett något mer statiskt bollrullande på mitten?

Tycker att spelet känns bra oavsett och har ryggat såklart

Saknar Thiago och Schweinsteiger också. Och kunde man inte ha större bollinnehav mot City förra året så tror jag det blir svårt i år. Dessutom får City tillbaka Yaya Toure som jag förstått det, inte ska Bayern ha mer än 60% idag.

sirlarsson 2014-09-17 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 372308)
Bayern München under 61,5% bollinnehav 1,85 @ unibet 3/5 units.

Bayern är tillsammans med Barcelona världens mest passningsorienterade lag och ligger ofta över 60% boll i sina inhemska ligor. Dock möter Bayern här ett enormt kapabelt motstånd som stod upp otroligt bra mot Bayern förra säsongen, då 60 och 58% för Bayern alltså under båda matcherna. City har vunnit bollinnehavet alla matcher i PL i år, varav bland annat mot Liverpool (53%) och Arsenal (55%). Har väldigt svårt att se Bayern på 62% eller mer här, tror det landar runt 58-59% och där hade jag lagt min lina. Spel!

58% boll som jag gissade, aldrig hotat. :moneybag:

henkel 2014-09-17 23:20

Snygga spel, sirlarsson och Emanresu !:)
Kom gärna med nya tankar i Europa League imorgon, ni kan ju detta :)