Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Stryktipset 22 aug och matcherna däri (https://www.sharps.se/forums/fotboll/24625-stryktipset-22-aug-och-matcherna-daeri/)

ExtremtRik 2015-08-22 12:39

Stryktipset 22 aug och matcherna däri
 
Tidigt på säsongen, villospår eller sanning i de inledande resultaten, över och underskattade ?

Även om ni bara har idéer och analys om någon enstaka match, delge gärna !

Noterar själv Häckens förkrossande statistik mot Malmö (match 13), som dessutom har CL kval i benen och ny viktig match på tisdag.
Häcken har inte förlorat de sju senaste och vunnit flertalet av de inbördes, ändå är Malmö klara favoriter på strecken.
mitt tips X 1

Match 1 Crystal Palace - Aston Villa
Här funderar jag på singel 1a, det gör "alla" men är det inte rimligt att det blir hemmaseger idag?

karpafan 2015-08-22 13:47

Huddersf. 16% men bara 2.9 på oddset, märkligt lågt streckad!
Samma sak med Bournem. 14% 2.93 oddset.

Väldigt svårt och tippa så här tidigt.

joback1 2015-08-22 14:53

QPR är brutalt överstreckad, nästan 80%. Oddsen säger ~59%. Tror dock dom vinner, men spikar inte en sån överstreckad favorit!

karpafan 2015-08-22 16:32

Jag har inte råd med att både huddersf och bournm vinner! för hårt red.!

karpafan 2015-08-22 16:43

Har 11 rätt just nu, Hull måste göra 2 mål plus att West Ham med en man mindre måste göra 3 mål vilket är helt omöjligt! :) för 13 rätt!

Slurf 2015-08-22 17:47

Jag klurade på ett tips idag men fick aldrig ihop något vettigt. Det var länge sedan jag såg en mer skev streckfördelning. Flertalet lag var överstreckade med runt 20 procentenheter.

Sinnessjuk utbetalning för denna rad, 2.6 mille och den är inte ens speciellt svår. Hade lätt kunnat ha 13rätt på ramen men det jag garanterat hade fallit på (förutsatt att jag valt rätt spikar) är de sex oavgjorda matcherna. Hade inte tillåtit mer än 4 eller max 5 kryss på en rad.

ExtremtRik 2015-08-22 18:33

Tyckte dock att det på förhand var svårt hitta singelstreck, delvis naturligt så här i början på säsongen, visst man kunde valt QPR som så många gjorde...

Slurf 2015-08-22 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 452400)
Tyckte dock att det på förhand var svårt hitta singelstreck, delvis naturligt så här i början på säsongen, visst man kunde valt QPR som så många gjorde...

Det är just det, jag klarar inte heller av att banka QPR till nästan 80% rent psykiskt även om de andra strecken och jackpotten ändå kan innebära att det ändå är värde.

ExtremtRik 2015-08-22 19:48

Nya tag och på återseende

Småspelaren kan rygga mitt X imorrn på Everton - Man City @4.10 på tex Marathonbet, även om man spontant gillar City och det är en trolig variant på vad man sett är ju ligan jämnare än att det oddset skulle vara dåligt ?? (dessutom ser ju de flesta samma som en själv :) )

4,0 hos de andra duger i nödfall, analysen lämnar jag därhän, den är punktvis men finns, måste ändå revideras närmare inpå när man vet mer. Nu lite ÖL :cheers:

JonathanH87 2015-08-23 05:08

Själv fick man tio idag. Bommade Spurs som jag spikade, en 12 på Fulham - Huddersfield och X2 på Charlton-Hull. Löjligt jävla nära men ändå långt bort. Nya tag nästa vecka!

Spiken64 2015-08-23 06:33

Stryktipset

Matcher Rätt rad Mitt system MG
1. Crystal P - Aston V. 1 1 X 2 X
2. Leicester - Tottenham X 1 X
3. Norwich - Stoke X 1 X

4. Sunderl. - Swansea X X 2
5. West Ham - Bournem. 2 X
6. Bolton - Nottingh. X X

7. Brighton - Blackburn 1 1 X
8. Charlton - Hull 1 1 X
9. Fulham - Huddersf. X 1 X

10. Preston - Ipswich 2 2
11. Queens PR - Rotherham 1 1
12. Reading - Milton Ke X 1 X
13. Häcken - Malmö FF 1 1 X 2 X

Grymt nära igår,synd att West-Ham fick en man utvisad annars sitter allt klockrent



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved