Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Europatipset 25 aug o matcherna däri (https://www.sharps.se/forums/fotboll/24633-europatipset-25-aug-o-matcherna-daeri/)

ExtremtRik 2015-08-24 08:33

Europatipset 25 aug o matcherna däri
 
Tog bort Malmö som 50% are i lördags men imorgon är de väl istället spik, åtminstone till de procent jag förväntar mig.

Shaktar hemma kan väl knappt heller bli för mycket streckad, en spik är en spik ;) !?

Monaco, hmmm inte mycket till hemmatryck men slipper iaf att Valencia har hemmaplanen, men är piskade att jaga så ... ???

1 Malmö FF - Celtic
2 Maccabi Tel- Aviv - Basel
3 Monaco - Valencia
4 Shakhtar Donetsk - Rapid Wien
5 Burton Albion - Middlesbrough
6 Doncaster - Ipswich
7 Fulham - Sheffield U
8 Hartlepool - Bournemouth
9 Luton - Stoke
10 Milton Keynes Dons - Cardiff
11 Peterborough - Charlton
12 Preston - Watford
13 Rotherham - Norwich

ExtremtRik 2015-08-24 08:40

Ser att tidiga oddsen på Shaktar är 59% o 38% på Malmö, så i vanlig ordning hittar man ingen understreckad favorit.

karpafan 2015-08-24 16:50

Finns godbitar att ta denna runda oxo! :)

ExtremtRik 2015-08-24 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 452517)
Finns godbitar att ta denna runda oxo! :)

Ja framförallt på ettorna på nedre delen av kupongen + Doncaster kommer du att säga va!? ;)


Får väl tillägga vad jag skrev i Stryktipstråden:

Även om ni bara har idéer och analys om någon enstaka match, delge gärna !

karpafan 2015-08-24 20:32

Tvärtom, tror jag på fler 2 på nedre halvan! Cardiff kommer jag spika tex.

ExtremtRik 2015-08-24 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 452560)
Tvärtom, tror jag på fler 2 på nedre halvan! Cardiff kommer jag spika tex.

Trodde ju du mest jämförde odds med streck men glad att ha fel, vill gärna ha lite infallsvinklar.

Sen är ju det du nu säger ingen motsägelse, trots allt är ettorna dogs.

ExtremtRik 2015-08-25 11:27

Någon som vet hur mycket "Experten", Svenska Spels "Harry Boy" står för i omsättning tex denna jackpotomgång på ET eller för den delen Stryktipset?

karpafan 2015-08-25 11:54

Cardiff har haft en del spelare skadade innan, men en del var tillbaka senast mot Wolwes vid 2-0 seger, där Cardiff spelat väldigt bra.
Lite av en chans spik

ExtremtRik 2015-08-25 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 452596)
Cardiff har haft en del spelare skadade innan, men en del var tillbaka senast mot Wolwes vid 2-0 seger, där Cardiff spelat väldigt bra.
Lite av en chans spik

Som vilka då?
Kenwyne Jones borta i Cardiff men å andra sidan luftar Dons reserver för att spara de ordinarie.

Edit: tydligen inte bestämt på den jag nämnde men jaja oklart.

Vilken mess dessa cupmatcher... man har ju ingen aning om hur det prioriteras, och dessutom tar det ena ut det andra..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved