Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Sjukt högt odds igen (https://www.sharps.se/forums/fotboll/25465-sjukt-hoegt-odds-igen/)

Spiken64 2015-12-23 15:30

Sjukt högt odds igen
 
För tredje gången i rad så står Leicester långt över 3.50 det kan gå igen för tredje gången.

Oscar 2015-12-23 15:33

Okej

Spiken64 2015-12-24 05:19

Citat:

Ursprungligen postat av Oscar (Inlägg 471275)
Okej

3.90 borta mot Liverpool måste är ju grymt bra.

Wagner 2015-12-24 07:20

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 471405)
3.90 borta mot Liverpool måste är ju grymt bra.

Har garanterat aldrig stått lägre någon säsong.

bjarnea 2015-12-24 10:14

Frågan är vad ni värderar deras chans till.

tototorsten 2015-12-24 10:27

Liverpool är ju helt ur form och har en sopa i målet så 3.90 är taget !

sirlarsson 2015-12-24 12:20

Skulle inte förvåna mig om folk värderar Leicesters chanser till 50%.

ExtremtRik 2015-12-24 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 471414)
Skulle inte förvåna mig om folk värderar Leicesters chanser till 50%.

Kan inte förlora :)

Men är väl 95% på krysset :lol:

ExtremtRik 2015-12-24 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 471406)
Har garanterat aldrig stått lägre någon säsong.

Haha, men har de varit i ledningen många ggr förut?

I början mötte de enkelt, på slutet åtminstone en del namnkunniga...

Känns lite märkligt att sitta o överväga spik borta mot Liverpool, men kommer inte ifrån tanken :lol:

Slurf 2015-12-24 19:15

Utan att uttala mig om detta odds (har inte sett Leicester spela så mycket denna säsong) så bör man komma ihåg att hjulen brukar ramla av såhär års för lag som har överraskat kraftigt under hösten.

ExtremtRik 2015-12-24 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 471429)
Utan att uttala mig om detta odds (har inte sett Leicester spela så mycket denna säsong) så bör man komma ihåg att hjulen brukar ramla av såhär års för lag som har överraskat kraftigt under hösten.


Hmmm fast Leicester är väl PLs Norrköping och .... ja vi får se. Har väntat på det du säger och visst, skulle Vardy gå sönder etc, men så sent som senaste fighten chockerade de igen... som jag nämnde tidigare viss varning för vilka de mött men nu....

Tror det snarare hänger på Liverpool, Sir Larsson kanske har ngn input?


Edit: Efter att ha synat detta Leicester ytterligare kan jag inte motstå 4.00 vilket är vad de precis gått upp i hos Pinnacle...

Amatör som man är med ett nystartat spreadsheet lade jag precis ett spel med medelinsats och ber väl om ett avslut på min streak av 5 turliga vinnarspel, att jag håller ned insatsen är mest osäkerheten på var man har Liverpool.
https://www.sharps.se/spreadsheet/52713


Lånar oxå tråden och ställer frågan: varför gick Arsenal upp i 2.18 från 2.09, finns där något särskilt motiv? Dock dippade de ju till 2.09 från 2.15 strax innan men ändå... Southhampton är väl rent usla för dagen?? (medan Arsenal ser ut att vara värsta hotet mot Leicester för tillfället ;) )

tototorsten 2015-12-25 00:15

Med tanke på pools 2 dåliga målvakter så är 4 svängar ett fynd !

Slurf 2015-12-25 00:43

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 471438)
Hmmm fast Leicester är väl PLs Norrköping och .... ja vi får se. Har väntat på det du säger och visst, skulle Vardy gå sönder etc, men så sent som senaste fighten chockerade de igen... som jag nämnde tidigare viss varning för vilka de mött men nu....

Tror det snarare hänger på Liverpool, Sir Larsson kanske har ngn input?


Edit: Efter att ha synat detta Leicester ytterligare kan jag inte motstå 4.00 vilket är vad de precis gått upp i hos Pinnacle...

Amatör som man är med ett nystartat spreadsheet lade jag precis ett spel med medelinsats och ber väl om ett avslut på min streak av 5 turliga vinnarspel, att jag håller ned insatsen är mest osäkerheten på var man har Liverpool.
https://www.sharps.se/spreadsheet/52713


Lånar oxå tråden och ställer frågan: varför gick Arsenal upp i 2.18 från 2.09, finns där något särskilt motiv? Dock dippade de ju till 2.09 från 2.15 strax innan men ändå... Southhampton är väl rent usla för dagen?? (medan Arsenal ser ut att vara värsta hotet mot Leicester för tillfället ;) )

Ja, det skall ju sägas att många av lagen i PL som normalt skall ligga i topp är särskilt svaga denna säsong, så är det någon gång som det faktiskt kan bil en supersensation så är det väl denna säsong.

ExtremtRik 2015-12-25 01:13

Nu är det förstås långt kvar, menar mest att just för dagen är där inga moln(?) vilket kan ändras, tråden är ju om lördagens match specifikt.

Edit: För att förtydliga jämförelsen med Norrköping är att det uppenbarligen går att ta sig igenom en säsong ständigt underskattade, inte så att Leicester nödvändigtvis har chans på titeln, det kan ta slut när som helst förstås och / eller att de andra skärper till sig.

bjarnea 2015-12-25 02:39

Frågan är vad vi vet som inte pinnacle vet eller vad pinnacle vet som inte vi vet.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved