Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Lockande odds. (https://www.sharps.se/forums/fotboll/25987-lockande-odds/)

Spiken64 2016-03-05 07:19

Lockande odds.
 
Tottenham-Arsenal X 3,45

Watford-Leicester 2 2,60

Slaget om bäst i London hårdnar båda lagen blandar och ger så vi tror på delad pott här.

Bet-bolagen ger fortfarande bra odds på ligaledarna Leicester vilket jag tycker är konstigt varför ge upp oddset till 2.60?

Total odds8.97

sirlarsson 2016-03-05 08:14

Förstår vad du är ute efter i match 1 dock vore x hemskt för båda lagen om man tänkt sig vinna ligan.

Spiken64 2016-03-05 09:05

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 480504)
Förstår vad du är ute efter i match 1 dock vore x hemskt för båda lagen om man tänkt sig vinna ligan.

Skulle det bli kryss i londonderbyt så kan Manchesterlagen ta in två poäng på topp2 och 3 vid vinst.

sirlarsson 2016-03-05 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 480510)
Skulle det bli kryss i londonderbyt så kan Manchesterlagen ta in två poäng på topp2 och 3 vid vinst.

Finns det verkligen att lagen nöjer sig med kryss här? Jag ifrågasätter egentligen inte oddset men ambitionen att vara nöjd med kryss. Lycka till!

Spiken64 2016-03-05 09:26

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 480513)
Finns det verkligen att lagen nöjer sig med kryss här? Jag ifrågasätter egentligen inte oddset men ambitionen att vara nöjd med kryss. Lycka till!

Tror inget lag är nöjda med ett kryss men det finns liksom inget tecken på hemma seger eller borta seger.Sen kan det ju alltid komma någon jobbig utvisning men det löser båda lagen så bra ändå.

Mitt tips 1-1

erek 2016-03-05 11:23

Om båda lag har inställningen att "inte förlora är det viktigaste, för då är vi avsågade" kan det bli just oavgjort. Dessutom har ju derbyn en ovana att sluta med delad poäng.

Emeffeff 2016-03-05 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 480495)
Bet-bolagen ger fortfarande bra odds på ligaledarna Leicester vilket jag tycker är konstigt varför ge upp oddset till 2.60?

Runt 35 % vinstchans är nog rätt så rimligt. Jag tror Leicester kommer få en hel del problem med de så kallade "lättare" matcherna som de har framför sig nu. Man har redan sett i några matcher att de sämre lagen börjat anpassa sig till Leicesters spelsätt. Nu har Watford kanske inte optimala förutsättningar till ett försvarsspel som täcker djupa ytor, men risken att hamna väl lågt vägs upp något av en defensivt stark centrallinje på mittfälts- och anfallspositioner. Watford har en del kvaliteter offensivt dessutom så man borde kunna hämta sig från försvarspositioner emellanåt. Jag tror det kan bli en tuff match för Leicester, men mycket beror också på hur Watford tar sig an matchen.

Spiken64 2016-03-05 14:40

Känns väldigt bra med X

Spiken64 2016-03-05 20:47

Klart nöjd ikväll.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved