![]() |
Simning 2, Brottning 1, Golf 0,3, Lagsporter 0,4, Taekwondo 1, Segling 1, Kanot 0,7, cykel 0,3 oförutsedd 0,3..ser du, vart exakt 7:)...simning kanske kan höjas någon tiondel samma med oförutsedda... brottning, segling och taekwondo sänkas någon... men något såhär har jag resonerat...
|
Håller mig mest till trav men slentrianspelar även på dessa marknader.
Uppskattar verkligen initiativet till en daglig diskussionstråd som den här likt travet! Keep up the good work och fortsätt! |
Citat:
|
På små marknader slashar dom oddsen snabbt.
|
Citat:
Målet celtic gjorde gjordes genom att Martinez gav griffith bollen att slå in i öppet mål Sjukt överskattat lag. De kanske klarar sig ikväll men de lär åka ut me huvet före i nästa. |
Mina luleåkontakter säger att det är dålig stämning i laget och spelarna har tydligen inte fått ut lönen. Formen är heller inte den bästa och träningarna lite si och så under uppehållet.
Långresa i buss till Härnösand(femma i serien under), svs sticker ut rejält med sina 5,50 och oddset droppar hos övriga, svenska cupen är det som gäller...spel är dock spel... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens dumheter (Topptipset)
minst ett X match 1 & 2. Brasilien får inte vinna. http://liverattning.se/1x2/2016-08-03/topptipset/yahoo http://liverattning.se/1x2/2016-08-03/topptipset/yahoo2 |
Citat:
|
Fan vad kul med 4 sidor oddssurr grabbar & tjejer.
|
Ante mig att ExtremtRik är en tjej, hon är så trevlig...
|
Hehe, ingen slump att man måste lära upp tjejen när dom ringer från spelbolagen...99% av sportspelarna är nog män...
|
Min fd sambo, min fd tjej och min fd fru(kontot öppnades av min son i hennes namn), alla skötte det med bravur, efter upplärning förståss...nu blir ni kanske lite fundersamma, eller inte?..vi spelare måste ju byta respektive, dom orkar ju inte riktigt;)
|
IFK 1-0 i 33:e, dom verkar ha varit bättre enligt statistiken...
|
Man U att vinna på söndag till 1,55 hos cool mot 1,43 i lay hos hos betfair
|
Citat:
Haru redan tagit första groggen? Ah haha logik på hälsningen, good one M. :D |
Citat:
Varför inte bara boka United, Leicester leker med dem :lol: medhåll från Coolbets oddssättare |
Det här blir mitt 25:e upplevda olympiska spel(60 o 64 minns jag inte något av, född 59), men aldrig att jag upplevt så litet intresse...kanske beror på sveriges relativt få guldchanser, jag vet inte...
|
...eller beror det på kanalerna som det sänds på...eller kan det vara så att folk är mätt på idrott, då det går att se toppidrott nästan varje kväll om man vill???...
|
Från min sida mest beroende på att Sverige har få chanser till något bra samt att den sport som jag brinner mest för (fotboll) endast är en lallarturnering i OS...
|