Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   odds 12/8 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/27083-odds-12-8-a/)

cochise 2016-08-12 08:04

odds 12/8
 
Bästa spelet idag är att gå emot Cate Campbell?? (50 m)
Vad hände inatt egentligen?
Pallar hon inte favorittrycket? ….hon är nästan lika stor favorit på 50m
Eller gick hon ut för tufft? Det syntes redan efter 50 meter att hon började tappa ork

Hoppas självklart på Sarah…men jag tror att det tuffa programmet börjar att ta ut sin rätt nu

Men egentligen tycker jag det vore jävligt kul om Therese fick en medalj
Men det ä väl att hoppas på för mycket?

Nån av Bronte Campbell, Kromowidjojo eller Simone Manuel vinner

Själv har jag spelat på lillasyster Campbell (finns till 9 ggr på unibet)



Sen hoppas jag och tror att svenskorna kan störa USA ikväll….

Haltmathe 2016-08-12 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 501486)
Bästa spelet idag är att gå emot Cate Campbell?? (50 m)
Vad hände inatt egentligen?
Pallar hon inte favorittrycket? ….hon är nästan lika stor favorit på 50m
Eller gick hon ut för tufft? Det syntes redan efter 50 meter att hon började tappa ork

Hoppas självklart på Sarah…men jag tror att det tuffa programmet börjar att ta ut sin rätt nu

Men egentligen tycker jag det vore jävligt kul om Therese fick en medalj
Men det ä väl att hoppas på för mycket?

Nån av Bronte Campbell, Kromowidjojo eller Simone Manuel vinner

Själv har jag spelat på lillasyster Campbell (finns till 9 ggr på unibet)



Sen hoppas jag och tror att svenskorna kan störa USA ikväll….

Jag gillar tanken på att gå emot Cate men jag skulle nog skippa lillasyster och gå på dom andra tänkbara motbuden. Hela den australiensiska truppen verkar vara under isen så jag tror att värdet finns på Kromowidjojo eller Simone Manuel. Lycka till oavsett :)

mikaels 2016-08-12 11:43

...mm...samtidigt visade ju sig CC vara betydligt snabbare än dom andra, första 50 i vart fall...

Haltmathe 2016-08-12 11:43

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 501505)
Jag gillar tanken på att gå emot Cate men jag skulle nog skippa lillasyster och gå på dom andra tänkbara motbuden. Hela den australiensiska truppen verkar vara under isen så jag tror att värdet finns på Kromowidjojo eller Simone Manuel. Lycka till oavsett :)

Om någon fortfarande får betta hos Stan James så har dom 21ggr på Simone Manuel. Kromowidjojo finns till 7ggr hos betfred och Lillasyster Campbell till 11ggr hos Paddy. Högsta på Sarah Sjöström är 8,5 hos Coral eller skybet.

mastarna 2016-08-12 17:57

DENMARK » SUPERLIGA » LYNGBY – AARHUS

Both teams with same number of points, but Aarhus should have some difficulties for this match.

Newcomer Lyngby started season in a good way, losing only first match against FC Copenhaghen and then gaining two wins and one draw. For this match only newcomer E.Larsen ( midf.2+1) is unavailable, but he was already out in alst match in which hosts trashed 4-0 Silkeborg. Today is confirmed same first eleven of that match.

On monday AGF gained only a late draw against poor Esbjerg ( last on table with 0 points and only one goal scored in that match) in spite of the fact that Esbjerg played in ten men the whole second half.

More, in that occasion three important regulars left the field injuried and will not available today: regular keeper Jovanovic ( 4), and midf. Pedersen ( 1+2) and Olsen ( 4). Jovanovic is a newcomer, the other two were straters in last season.
In goal will be last season regular keeper Rasmussen, that played only 41 minutes this season, but with third keeper at olympic games as substitute on the bench will be keepers’ trainer.
Also on Olympic Games midf. Jonsson ( 3, usual starter last season), so guests will have probably a lot reshuffled midfield.

Spelar Lyngby -0,25 till 2,05 hos bet365

cochise 2016-08-12 19:53

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 501486)
Bästa spelet idag är att gå emot Cate Campbell?? (50 m)
Vad hände inatt egentligen?
Pallar hon inte favorittrycket? ….hon är nästan lika stor favorit på 50m
Eller gick hon ut för tufft? Det syntes redan efter 50 meter att hon började tappa ork

Hoppas självklart på Sarah…men jag tror att det tuffa programmet börjar att ta ut sin rätt nu

Men egentligen tycker jag det vore jävligt kul om Therese fick en medalj
Men det ä väl att hoppas på för mycket?

Nån av Bronte Campbell, Kromowidjojo eller Simone Manuel vinner

Själv har jag spelat på lillasyster Campbell (finns till 9 ggr på unibet)



Sen hoppas jag och tror att svenskorna kan störa USA ikväll….

vilken nagelbitare det blev :cheers:

ExtremtRik 2016-08-13 00:13

Angående Cate Campbell...

Det var en grovt missad start följd av en sjuk, alltför snabb upphämtning, även om man nu inte kan räkna av de 0.8 s det talades om i startmiss ska det väl inte gå att jämföra en mellantid med en sluttid - världsrekord etc på halva distansen...

Nä jag lutar tvärtom åt att lira Cate nu när oddset är vettigt... gårdagens finalodds ~ 1.15 var lågt och inför Semin är det något helt annat nu. Hade faktiskt en struntsumma på Oleksiak för skojs skull.
***

Vad som är är att en annan kan bara chansa för offentliga intervjuer som går att finna ger ju typ att hon och systern gjorde sitt bästa och att hon inte står och faller som person med en Guldmedalj.... fan trot...

Intressant vore ju att veta om hon i något skede slutade simma när chansen var borta etc.

Nu kan man ju bara gissa att så var fallet när allt gick fel...
Kan inte tänka mig att man kommer så långt som OS-favorit utan att kunna tackla en motgång !?

Var hittar man högsta odds? Ser 2.50 hos Unibet (en våt fantasi bara det?)

Revansch!

mikaels 2016-08-13 01:53

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 501628)
Angående Cate Campbell...

Det var en grovt missad start följd av en sjuk, alltför snabb upphämtning, även om man nu inte kan räkna av de 0.8 s det talades om i startmiss ska det väl inte gå att jämföra en mellantid med en sluttid - världsrekord etc på halva distansen...

Nä jag lutar tvärtom åt att lira Cate nu när oddset är vettigt... gårdagens finalodds ~ 1.15 var lågt och inför Semin är det något helt annat nu. Hade faktiskt en struntsumma på Oleksiak för skojs skull.
***

Vad som är är att en annan kan bara chansa för offentliga intervjuer som går att finna ger ju typ att hon och systern gjorde sitt bästa och att hon inte står och faller som person med en Guldmedalj.... fan trot...

Intressant vore ju att veta om hon i något skede slutade simma när chansen var borta etc.

Nu kan man ju bara gissa att så var fallet när allt gick fel...
Kan inte tänka mig att man kommer så långt som OS-favorit utan att kunna tackla en motgång !?

Var hittar man högsta odds? Ser 2.50 hos Unibet (en våt fantasi bara det?)

Revansch!

2,50 lär vara ett rejält överodds...

mikaels 2016-08-13 01:57

1,90 är näst högst och hon låg långt under världsrekordet när hon vände vid 50, gissningsvis var hon lite överoptimistisk...vi får si...

mikaels 2016-08-13 02:24

Har spelat mamma(det enda säkra kort man har i tillvaron;))...hoppas att det håller på denna gamla dyngfavorit..

mikaels 2016-08-13 03:48

Danskan snabbare???...nåväl...

ExtremtRik 2016-08-13 12:06

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 501635)
Danskan snabbare???...nåväl...

Ja kul för Danmark!
Men försöken är inte final...

Visst två gånger är en gång gång, det oroar när kommentatorn kungör en reaktionstid på 0,84 (har jag uppfattat rätt?) på Cate.
Andra sidan på det myntet är förstås att det måste vara klart om hon prickar starten i finalen, så till 2.50 är det grönt.

mikaels 2016-08-13 12:50

Får hoppas att hon inte bjuder på 0,7 sek i finalen, men märkligt att det hänt vid flera tillfällen, något psykiskt måste det ju vara...

cochise 2016-08-13 13:12

jag förstår att ni tycker det är jobbigt nu, när ni spelat Cate :sweatdrop:

mikaels 2016-08-13 19:35

vilken tur man haft på guldspelet, en svensk skytt tar silver på nudden från guld...har säkrat med stensson, så det är ingen katastrof



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved