![]() |
Citat:
|
lycka till att räkna ut den procentliga vinnarchansen i ett fotbolls VM :no:
|
2 veckor till VM skador kan komma etc. Jag går på lite skräll i grundspelet. Sen som vanligt ENGL, IT,BRAS, ARG,TYS. Börjar med VM finalisterna redan nu 30-40ggr..
Brazil/Germany 28 Spain/Italy 30 Brazil/Holland 30 England/Germany 35 Spain/Germany 28 England/Italy 40 |
Citat:
Det är vad jag anser att ett oddsvärde är, men jag kanske har fel. Har du andra synpunkter eller värderingar vad gäller detta vill jag gärna höra dom :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Min slutsats blir dock oftast att det lönar sig mer att spela: Vidare från gruppen x ML åttondel x ML kvartsfinal x ML semifinal x ML final. Om man låter den eventuella vinsten rulla tror jag att man utan tvekan får bättre slutodds med tanke på att man spelar till högsta odds i varje led. Dessutom kanske cutten är högre på outrightspelen än matcherna? Kanske kan det se ut så här (hojta om ni tycker att nån av oddsen är över the top): Argentina vidare (1,13) x Slår ut Uruguay (1,40) x Slår ut Tyskland (1,70) x Slår ut Spanien (2,0) x Vinner finalen mot England (1,80) = 9,68. Att jämföra med 8,50 som man får som högst idag. Bara en tanke. |
Speltips: Unibet ligger helt fel tycker här:
Switzerland to Score: NO, 1.90 i matchen mot Spanien. Schweiz är absolut duktiga. Men att de ska göra mål i en match de garanterat kommer att försöka spela 0-0 i köper jag inte till de oddsen. Vi har ett försvar och målvakt i absoluta världsklass att ta sig förbi... jag tycker att Expekts odds är mer korrekta. |
Citat:
tycker 1.90 är riktigt bra :cheers: |
Har tagit följande so far:
Serbien vidare från gruppen @ 2.00 Argentina - Nigeria: Nigera to score: NO @ 2.10 Tyskland - Australien: Australien to score: NO @ 2.10 New Zealand vs Slovakia: NZ to score: NO @ 1.70 VM 2010 - Nya Zeeland (Antal mål per lag) U1.5 @ 1.90 Tyskland - Australien @ 1.57 Argentina v Nigeria @ 1.67 France vs Uruguay+0 @ 3.18 Lär bli mer.. |
Ser fint ut RobinD.
|
var hittar du argentina till 1.67 ? :ohmy:
sen är oddset på schweiz to score: no 1.75 på unibet nu :( |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Lycka till med liren! |
Bet365 har gruppkombos på 1:a och 2:a, någon som vet bolag som har kombos på 1:a och sist i varje grupp?
|