Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Oddset 11/3 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/28431-oddset-11-3-a/)

Migge 2017-03-10 22:17

Oddset 11/3
 
Hibernians - Mosta FC kl. 16.00
Premier League, Malta

Spel: över 2,5 mål
Odds: 1,55 bet365
Värdering: 4 av 5

* Målsnittet för bägge lagen dom senaste femton åren är 4,21 mål.

* Fem av sex senaste matcherna med Hibernians har resulterat i över 2,5 mål (totalt 19 mål)

* Sex av sex senaste matcherna med Mosta FC har resulterat i över 2,5 mål (totalt 27 mål).

* En träffsäkerhet på 91,66% vilket motsvarar ett odds på 1,09...här får vi 1,55 = värde!

sskssk 2017-03-11 01:28

Bara för att vara den som är den.....vad krävs för att värderingen skall vara 5 av 5?

SH 2017-03-11 02:03

Troligtvis att den sista matchen också hade slutat över 2,5, då hade det motsvarat ett odds på 1.00, där snackar vi värde (=

Migge 2017-03-11 04:35

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 521884)
Bara för att vara den som är den.....vad krävs för att värderingen skall vara 5 av 5?

Att jag vet på förhand att liret går in :lol:

Nä, skämt åsido...jag har en del parametrar som avgör värderingen men vissa av matcherna som jag tidigare har lagt ut har nästintill helt klart varit värd en 5:a i värdering.

Intressant att följa den senaste veckans inlägg där man bryr sig mer om oddset är "rätt" uträknat eller huruvida man ska lägga någon vikt vid dom senaste sex matcherna?!

Att spelförslagen går in en efter en är det ytterst få som lägger någon större vikt vid :sleep:

Pettzon2 2017-03-11 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 521887)
Intressant att följa den senaste veckans inlägg där man bryr sig mer om oddset är "rätt" uträknat eller huruvida man ska lägga någon vikt vid dom senaste sex matcherna?!

Att spelförslagen går in en efter en är det ytterst få som lägger någon större vikt vid :sleep:

Utan att ha läst alla inlägg du syftar på så är det väl två typer som undrar. Den ödmjuka vill veta hur du värderar för att möjligen kunna applicera detta på sin egen modell. På andra sidan har vi den självgode som anser att den egna modellen är den bästa och använder du då en faktor som den självgode valt bort kommer du få höra det.

Att spelen går in är självklart det viktigaste men används bara som enskild faktor för den som ryggar.

Staketkusken 2017-03-11 11:16

Jag uppskattar dina tips och service plays, Migge!

robfri 2017-03-11 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 521887)
Att jag vet på förhand att liret går in :lol:

Nä, skämt åsido...jag har en del parametrar som avgör värderingen men vissa av matcherna som jag tidigare har lagt ut har nästintill helt klart varit värd en 5:a i värdering.

Intressant att följa den senaste veckans inlägg där man bryr sig mer om oddset är "rätt" uträknat eller huruvida man ska lägga någon vikt vid dom senaste sex matcherna?!

Att spelförslagen går in en efter en är det ytterst få som lägger någon större vikt vid :sleep:

Bry dej inte om dessa "förståsejpåare".

Kan inte säga att jag ryggar alla dina tips, men några av dem iaf, & framförallt kul att läsa.

Du har mitt stöd iaf!

Migge 2017-03-11 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 521916)
Bry dej inte om dessa "förståsejpåare".

Kan inte säga att jag ryggar alla dina tips, men några av dem iaf, & framförallt kul att läsa.

Du har mitt stöd iaf!

Bara så tröttsamt när det kommer inlägg som hela tiden ifrågasätter spelförslagen som läggs ut här på Sharps trots att man skriver ut statistik och fakta, oavsett om det är mina eller andras.

Och samtidigt klagas det på att det är dött här på Sharps när det gäller spelförslag på annat än trav, ja vad kan det bero på?! :holms:

Cc 2017-03-11 13:17

Exakt HUR man värderar olika parametrar är egentligen ganska oväsentligt! Viktning av olika data är en helt subjektiv historia och tillvägagångssätten är flera än recepten på pytt-i-panna! Har man hittat en vinnande formel som funkar för en själv så är det bara att köra på! Många glömmer att odds faktiskt inte är någon absolut vetenskap...

Migge 2017-03-11 15:35

Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 521877)
Hibernians - Mosta FC kl. 16.00
Premier League, Malta

Spel: över 2,5 mål
Odds: 1,55 bet365
Värdering: 4 av 5

* Målsnittet för bägge lagen dom senaste femton åren är 4,21 mål.

* Fem av sex senaste matcherna med Hibernians har resulterat i över 2,5 mål (totalt 19 mål)

* Sex av sex senaste matcherna med Mosta FC har resulterat i över 2,5 mål (totalt 27 mål).

* En träffsäkerhet på 91,66% vilket motsvarar ett odds på 1,09...här får vi 1,55 = värde!



Jädrans vilken tid det tog innan överspelet var klart, hela 31 minuter tog det för Hibernians - Mosta FC att göra 3-0 :thumbup:

Staketkusken 2017-03-11 15:54

Ryggade givetvis med två hunkor :claps:

Pettzon2 2017-03-12 09:59

Passar på att slänga in att även jag uppskattar dina inlägg. Well done!

Migge 2017-03-12 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 521884)
Bara för att vara den som är den.....vad krävs för att värderingen skall vara 5 av 5?

Värdering 5 av 5 kommer att finnas till Oddset 13/3...håll utkik :yes:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved