![]() |
Fy fan vilket jävla SKIT-VM, satan vilken USEL kvalitet. Passningar på 2 meter som ideligen missas, inlägg som går upp till andra våningen av arenan.....För fan, visste man inte bättre skulle man tro att det var allsvenskan!
|
Citat:
Och skotten hööögt över. Ska allt spel skyllas på bollen hela vm? :D Nej usel kvalite hittils tycker jag. |
+1 på alla som är besvikna. Nu måste Spanien och Brasilien stå för lite magi. Har aldrig sett maken till tröttare matcher än det jag sett...
En Championshipmatch som slutar 1-1 ÄR fan roligare än hälften av matcherna som spelats. De enda jag INTE ångrar att jag sett är Sydkorea och Tyskland. |
Citat:
Nej, nu får vi hoppas brassarna kan bjuda på lite fotbollsgodis. Visst att man kan uppskatta ett gott försvarsspel, men det är ju inte ens det i detta vm....det är ju kvaliteen på anfallen som är helt uselt, är ju ingen svårighet att försvara sig mot lag som går upp i anfall och inte kan slå en passning på offensiv planhalva!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citat:
|
Verkligen verkligen.
Nej ingen fest ännu! Som du säger så är ju anfallen VÄLDIGT tröga, bara sett tyskarna som visade hur man anfaller. Visst, sen säger folk att: Ja men aussie var ju så dåliga. Ja det kanske dom var, MEN, man såg en helt annan glöd och tempo/bollbehandling hos tyskarna. Det är mina åsikter. Vi får se vad brassarna kan hitta på. Annars kan dom ju alltid låna tyskarnas bollar ;) |
Kombinationen av en kass boll, hög höjd, vuvuzelor och kallt väder är ingen höjdare. Har fan inte ens vm känsla så jävla värdelöst.
|
Vi får hoppas på Brazil und Germany och kanske Espania, sen dyker väl något
helt otippat upp :lol: |
Citat:
Citat:
Enkelspel Elfenbenskusten - Portugal (Är målskyttens tröjnummer udda eller jämnt? (blir det inget mål, vinner udda)) spel: Udda resultat: Jämnt |
Specialspel på brassarna.... Tankar??
Nu sitter man o funderar på lite olika spel på brassarna..
1. Att dom vinner bägge halvlekar? JA @ 1.55 2. Över 7.5 hörnor brassarna? JA @ 2.10, Under 7.5 @ 1.65 3. Över 3.5 mål? @ 2.40 4. Mål i minut 00:00 - 29:59? NEJ @ 2.40 5. Över 1.5 mål i HT @ 2.00, Under 1.5 HT @ 1.70 6. Hemmalaget att vinna utan att släppa in något mål? JA. @ 1.55 7. Robinho minst 2 i matchen? @ 5.00 8. Robinho första målet i matchen? @ 4.70 9. Brassarna göra mål på straff? JA @ 4.50 Är det nått av allt som nån tycker är extra intressant? Skrivit upp detta för att dela tankar och skapa diskussion! EDIT: Odds endast tagna från unibet. Vet att man kan hitta bättre. Hade bara som mall.. |
Citat:
|
Det jag fastnat mest för är nog:
Brassarna göra mål i bägge halvlekar? JA @ 1.61 på bet365 |
Citat:
1. Att dom vinner bägge halvlekar? JA @ 1.55 Ska bli väldigt intressant att se den här matchen, mest spännande hittills i VM! Själv lägger jag en hunka på långskottet halvtid/fulltid 2-0/3-1 till 46ggr. |
Citat:
Är väl bra mycket bättre att det räcker att dom bara gör mål i varje halvlek, än att dom oxå ska vinna den. Då kan ju tex bägge sluta 1-1 ist för att dom behöver vinna dem? Med högre odds tom :) |
Citat:
|