![]() |
Citat:
|
nej fel av mig: på min stod det 0-0= jämn, jag spela udda. betet är rättat som förlust.
|
Citat:
Men men, det känns som det bara kan bli bättre ;) |
Citat:
Det var alltså dessa två jag snackar om... Att dom vinner bägge halvlekar? JA @ 1.55 Brassarna göra mål i bägge halvlekar? JA @ 1.61 |
Någon insatt som kan förklara för mig vad grejen var med sista hörnan i CIV-POR? De körde någon passvariant istället för att slå mot mål, trots att de väl måste ha haft koll på att det skulle bli avblåst. Eller blåste de av innan hörnan slogs?
|
Citat:
|
För att Brazil ska vinna båda halvlekarna så måste dom ju gör mål i båda också, så du garderar inte stekel.
|
Citat:
|
Men för att dom ska vinna båda halvlekar måste de ju också göra minst ett mål varje halvlek? :S
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Om spelet är att laget ska vinna båda halvlekarna så nollställs resultatet efter första halvlek. Det blir 2 olika matcher kan man säga.
|
Däremot om man spelar halvtid/fulltid 1/1, så räcker det att laget leder första halvlek och håller det resten av matchen.
|
Citat:
Ska man välja något av dessa finns bara det undre alternativet. Båda spelen kräver minst 1 mål i vardera halvlek från brassarna. Det undre tar inte hänsyn till hur många mål de släpper in. |