Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   15/6 tisd. VM 2010 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/2952-15-6-tisd-vm-2010-a/)

Forshem 2010-06-15 21:25

Nordkorea lirar väldigt disciplinerat och med det tempot brassarna har haft i första lär det inte trilla in fem bollar. Ökar dom farten i passningarna o löper lite i djupled så möjligen men nja, mitt lir +3 nordkorea känns väldigt säkert.

frages 2010-06-15 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Forshem (Inlägg 45335)
Nordkorea lirar väldigt disciplinerat och med det tempot brassarna har haft i första lär det inte trilla in fem bollar. Ökar dom farten i passningarna o löper lite i djupled så möjligen men nja, mitt lir +3 nordkorea känns väldigt säkert.

Det kommer nog sitta kan jag säga.
Brassarna kanske lyckas vinna med 1-0 med tur.

Alla lag kan dra från vm utom tyskarna!

kingscania 2010-06-15 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Forshem (Inlägg 45335)

Den är klar, du kan börja räkna dina pengar redan!:hattenav::hattenav::hattenav::hattenav:

jempa 2010-06-15 21:32

Jag visste att jag var dålig på att spela på fotboll. Men såhär dålig? Man ser ingen logik i sina spel längre, allt känns bra tills avspark. Jag hatar VM. :cry:

Vill ha mitt NHL igen! :drunk:

Kattbert 2010-06-15 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av Storchen (Inlägg 45322)
Brasilien över 60,5% ball possession @ 1,60 NB 7/10

Det spelet skulle jag spelat om jag bara hittat något sånt.

Finns bollinnehavs-spel (överlag) på någon av sajterna Betfair, Pinnaclesports, Unibet, Betsafe , PAF ? Jag är eländig på att söka. Finns det på bet365, har ett opåbörjat konto där.

Storchen 2010-06-15 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 45339)
Det spelet skulle jag spelat om jag bara hittat något sånt.

Finns bollinnehavs-spel (överlag) på någon av sajterna Betfair, Pinnaclesports, Unibet, Betsafe , PAF ? Jag är eländig på att söka. Finns det på bet365, har ett opåbörjat konto där.

Finns/Fanns på NordicBet, rätt långt ner av 112 marknaderna NB hade på denna match.

RobinD 2010-06-15 22:01

Med tanke på hur allt ser ut i detta VM så känns mina spel på Sydkorea @ 10.00 och +1.75 @ 1.90 mot Argentina som rena rama julafton.

Får se om det fortsätter med lika tighta matcher som vi fått se so far.

Storchen 2010-06-15 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Rille (Inlägg 45333)
fyfan alltså, hörnspelet sprack pga att domarn var tvungen och missa en solklar och då menar jag verkligen solklar hörna.
Dessutom fortsätter det bedrövliga spelet, storstjärnorna kan inte lägga en passning rätt i detta vm. man mår illa.

Ja den var riktigt sur då det verkligen var solklar hörna!! :idiot:
Så sjukt drygt att den bommades av samtliga dommare.....men men

Kattbert 2010-06-15 22:15

:lol: där satt mitt o 2,5 -spel

RobinD 2010-06-15 22:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 45346)
:lol: där satt mitt o 2,5 -spel

mitt med.. fel lag som gjorde det bara..

frages 2010-06-15 22:23

Anfallarna kan väl åka hem från vm redan nu?
Backar o annat, eller målisarna som står för målen.

Nej, brasilien - nord korea, 2-1 whaaaaaaaaaaaaaat!?

Robinho, vill för mycket, bara dribblar.

Fabiano, var han med? offside? Där har du offsidespel RobinD!
Snacka om o bara hänga med huvudet.

Nej, blir att kolla upp helt nya spel. Detta går inte längre.
Här blir det att köra på x och underdogs. +2 på nord korea måste ju gett väldigt bra?
Är en favorit som levererat för mig, tyskarna!

EDIT: Hade 2-0 och 3-0 som resultat oxå, då passar det ju bra att NORD KOREA gör 2-1!!!!!!!!!!!!!!
JÄVLA SKIT VM!

Blixth1958 2010-06-15 22:25

Vilket värdelöst VM.De enda som varit bra är Tysk och Sydkorea resten är bara dynga..:sad:

uno 2010-06-15 22:32

Hoppas på bättre matcher

Babbe 2010-06-15 22:36

Nigeria
Uruguay
USA
Ghana

Va tror ni om dom här 4 matcherna?

trupert 2010-06-16 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av trupert (Inlägg 45277)
Jag spelade även den. Men bwin vet inte vad dom gör?!

Enkelspel
Elfenbenskusten - Portugal (Är målskyttens tröjnummer udda eller jämnt? (blir det inget mål, vinner udda))
spel: Udda
resultat: Jämnt

"Ditt spel har strukits på grund av ett insättningsfel. Din insats har återbetalats till ditt spelkonto."

Är bwin ett skämt?
Elfenbenskusten - Portugal (Är målskyttens tröjnummer udda eller jämnt? (blir det inget mål, vinner udda))
spel: Udda
resultat: STRUKET