Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   18/6 VM 2010 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/2980-18-6-vm-2010-a/)

Freee123 2010-06-18 11:46

Testar en dubbel med Tyskland och England. 2 x degen på bet365, medel insats.

Mer eller mindre måste-match för England och dagens motstånd Algeriet hade, som Johan skrev tidigare, inte mycket att komma med mot Slovenien, denna match väntar betydligt bättre motstånd och England känns bergsäker.

Tyskarna spelade riktigt bra och rolig fotboll mot Australien senast. Men det var som sagt mot Australien. Serbien är betydligt bättre och måste minst knipa 1p denna match. Tror dock att Tysklands maskineri väger för tungt för Serbien i detta möte och visar Tyskland upp samma glada anfallsfotboll som mot Australien med fint kombinationsspel tror jag att Tyskland står som segrare efter 90min.

Stekel 2010-06-18 12:00

Tyskland vinner båda halvlekar 3.75
Tyskland först till 5 hörnor 1.50
Kort före 29:e min 1.83
Odds: 10.31

Säkrar med Tyskland/England till 2.01

Rejs 2010-06-18 12:13

Har jag fattat detta rätt.

#1 Grupp A möter #2 Grupp B och #1 Grupp B möter #2 Grupp A?

Isf har inte detta något med saken att göra då #2 i grupp 1 kommer möta Argentina?

RobinD 2010-06-18 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 45873)
Har jag fattat detta rätt.

#1 Grupp A möter #2 Grupp B och #1 Grupp B möter #2 Grupp A?

Isf har inte detta något med saken att göra då #2 i grupp 1 kommer möta Argentina?

Mexico eller Uruguay får Argentina som det ser ut nu, beroende på vilka som slutar tvåa.

Turtlewax 2010-06-18 12:31

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 45874)
Mexico eller Uruguay får Argentina som det ser ut nu, beroende på vilka som slutar tvåa.

Och därför tror jag inte på krysset i Uruguay - Mexiko. Det är klart det har något att spela för gott folk? Argentina vill man väl ändå inte möta i åttondelsfinalen? (jo, det känns rätt troligt att de kommer komma 1:a i gruppen.):cheers:

RobinD 2010-06-18 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Turtlewax (Inlägg 45876)
Och därför tror jag inte på krysset i Uruguay - Mexiko. Det är klart det har något att spela för gott folk? Argentina vill man väl ändå inte möta i åttondelsfinalen? (jo, det känns rätt troligt att de kommer komma 1:a i gruppen.):cheers:

Agree, jag tycker att krysset känns vanskligt, men både lär gå för vinst till viss del. Förblir det mållöst så kan det absolut bli lite avvaktande i slutet. Men jag tror varken Uruguay eller Mexico är sugna på att möta Agge.

Rejs 2010-06-18 12:43

Precis det jag tänkte på när alla snackade X men vilka ligger fördel då?

12 2.12 (NB) eller 2 DNB (UB) 2.12

Finns det något värde? Funderar på 12 men allas snack om X har avskräckt mig :\

RobinD 2010-06-18 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 45879)
Precis det jag tänkte på när alla snackade X men vilka ligger fördel då?

12 2.12 (NB) eller 2 DNB (UB) 2.12

Finns det något värde? Funderar på 12 men allas snack om X har avskräckt mig :\

Svårt att svara på, men Mexico gjorde en grym match mot frankrike imo.

DC 12 känns bra till 2.12.. men har inte bestämt mig ännu.

Babbe 2010-06-18 12:48

tror ni england lyckas vinna med 3 bollar? får 3 odds för det

Blixth1958 2010-06-18 12:53

Nu är det full fart framåt som gäller. Därför tror jag att alla pytsar idag.
Tyskland-Serbien båda gör mål. 1,90
Slovenien-Usa båda gör mål.2,20
England-Algeriet båda mål .2,25

forbannat 2010-06-18 13:13

Tycker Tyskland är grymt övervärderade emot Serbien. Serbien spelade inte bra förra matchen men nu har de fanimej inget att förlora. Och att ens jämföra Serbiens försvar med Australiens är elakt :P.

Jag spelar X eller hcp på Serbien helt klart

Johan 2010-06-18 13:13

tycker nog värdet ligger i en målsnål match mellan Tyskland och Serbien. Serbien måste ta poäng och har sagt i media att de vill ha med sig minst en poäng, alltså nöjer de sig med kryss. Tror också att bookies överskattar Tyskarnas offensiv och tror att de kommer att göra 2-3 mål även mot Serbien, vilket jag skulle bli väldigt förvånad om de gör..

RobinD 2010-06-18 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Johan (Inlägg 45889)
tycker nog värdet ligger i en målsnål match mellan Tyskland och Serbien. Serbien måste ta poäng och har sagt i media att de vill ha med sig minst en poäng, alltså nöjer de sig med kryss. Tror också att bookies överskattar Tyskarnas offensiv och tror att de kommer att göra 2-3 mål även mot Serbien, vilket jag skulle bli väldigt förvånad om de gör..

Bookies överskattar Tysklands offensiv och har samtidigt under som klar favorit.. Att sen Serberna är nöjda med en pinne betyder inte så mycket, de har visat klara brister i försvarsspelet. Är något överskattat så är det serbernas försvar.

Överspelet hänger på om Serbien hör mål eller ej tror jag för tyskarna kommer gå fram och jag skulle bli förvånad om de misslyckas med att hänga dit den. Och gör de mål så måste serberna framåt och då lär matchen bli vidöppen.

Jag ser 0 värde i under.

Babbe 2010-06-18 13:52

Hur går det för Tyskland!!!?

vem skapar mest chanser?

clappen 2010-06-18 14:10

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 45893)
Hur går det för Tyskland!!!?

vem skapar mest chanser?

1-0 serbien strax efter att Klose fick rött.