![]() |
Citat:
Om du frågar mig iaf. Tror dom flesta här inne håller med!? Såg/ser du matchen? Skulle inte lastat in hårt på slovenien då. |
Citat:
|
Det var riktigt dumt....... 2-0 till 2-2 . fan va dm man är !! ser ju inte ens på piss matchen
|
USA blev ju rånade på segern om detta står sig!
Var verkligen INTE offside på deras mål.. DÅLIGT av domaren/domarna att missa det. Var inte närheten till offside. Får inte hända i en viktig match i ett VM. Kommer diskuteras flitigt tror jag. STARK upphämtning av USA. |
Kul att man satte USA @ 21 ggr i halvtid. Inga stora pengar men ändå :(
|
Vilka matcher kör ni imorgon?
|
kör all in för att vinna tillbaka pengarna , men funderar vilka jag ska köra på.
JAg har valt England HT HOLLAND RAK. måste ha en till vilka hade ni valt mellan ghana rak eller Danmark rak |
Citat:
|
Herregud vilken jävla idiot till dommare, råna oss på pengar bara men döm förfan inte en match i vm igen...
|
Citat:
Kör England HT och Holland rak |
Är du seriös? 10000 kronor på en match du inte tittar på? :p
Jag vill ge dig ett tips men skulle ha sånna skuldkänslor om du förlora :p |
Visst inte var algeriet bra i första men det tycker jag inte England var heller. Tror denna matchen kan sitta längre in än vad många räknar med, men vinner visst gör de det.
|
Har legat lågt med spelen idag. Ett minibet på Algeriet till oddset 15,88 och resultatspelet (minibet) 1-1 till oddset 17.
Där var denna dagens alla vm-spel för min del. Övriga matcher fick jag ingen kläm på alls. |
nu mår jag inte bra!
har 10 dar på mig nu och fixa +-0 iaf :) |
Fy fan har aldrig sett England så här dåligt tror jag... Storlagen är inget att lita på detta VM..
|