Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   19/6 VM2010 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/2986-19-6-vm2010/)

Babbe 2010-06-19 14:25

yeees första lappen inne på holland x HT.

nu får dom se till att vinna nästa halvlek

Babbe 2010-06-19 14:40

Holland 1-0!!!

Kattbert 2010-06-19 14:53

Jag har nu garderat Hollan-Japan med live-spel så att jag vinner oavsett utgång. Vinsten på Hollandseger har reducerats til 2/3 av ursprungliga men oavgjort ger nästan lika mycket och eventuell japansk seger skulle ge flerfalt. Jag kan ofta inte låta bli att garderings live-spela när jag ser matchen. Men nu är vinsten tryggad. Japan ser inte alls ofarliga ut och Holland är lite sisådär.

RobinD 2010-06-19 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 46095)
Jag har nu garderat Hollan-Japan med live-spel så att jag vinner oavsett utgång. Vinsten på Hollandseger har reducerats til 2/3 av ursprungliga men oavgjort ger nästan lika mycket och eventuell japansk seger skulle ge flerfalt. Jag kan ofta inte låta bli att garderings live-spela när jag ser matchen. Men nu är vinsten tryggad. Japan ser inte alls ofarliga ut och Holland är lite sisådär.

Du förstör stor del av din ROI på det där sättet. Gardera med försiktight eller håll dig till enbart trading är min åsikt.

Babbe 2010-06-19 14:58

Japan pressar på

Kattbert 2010-06-19 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 46097)
Du förstör stor del av din ROI på det där sättet. Gardera med försiktight eller håll dig till enbart trading är min åsikt.

Jo jag vet. Jag försöker komma på om jag haft nytta av det nån gång men det har jag inte. Jag får ta tillbaks det där att jag gör det ofta, jag känner ofta ett behov av att göra det när jag spelat på matcher jag ser men vanligtvis kan jag hålla mig. Att jag nu inte kunde hålla mig är pga att jag bettade lite för stort, vinsten blir fortfarande större än normalt.
När jag spelar den vanliga serielunken så följer jag aldrig med matcherna live, jag tänker inte ens på dem, utan kollar resultaten i efterhand.

RobinD 2010-06-19 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 46099)
Jo jag vet. Jag försöker komma på om jag haft nytta av det nån gång men det har jag inte. Jag får ta tillbaks det där att jag gör det ofta, jag känner ofta ett behov av att göra det när jag spelat på matcher jag ser men vanligtvis kan jag hålla mig. Att jag nu inte kunde hålla mig är pga att jag bettade lite för stort, vinsten blir fortfarande större än normalt.
När jag spelar den vanliga serielunken så följer jag aldrig med matcherna live, jag tänker inte ens på dem, utan kollar resultaten i efterhand.

Låter vettigare :)

calahan 2010-06-19 15:21

Riktigt läskigt att holland spelar ganska kasst men vinner ändå. De brukar öppna sjukt starkt och sedan göra en plattmatch. Nu tror jag att de går långt.

iCash 2010-06-19 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 46054)
RAK Danmark singel 5000 kr
RAK GHANA singel 5000 kr
Rak HOlland singel 5000 kr

Har samma kuponger :cheers:

Babbe 2010-06-19 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 46112)
Har samma kuponger :cheers:

Ser bra ut än så länge:D

frages 2010-06-19 16:49

Kan bli storslam Babbe.
Ser redan bra ut med dina spel :cheers:

Kattbert 2010-06-19 17:16

Hör kanske inte till tråden men hur i helvete är det dubbelbevakning på bröllopet och ingen utsändning av Ghana-Australien i någon av svt-kanalerna? Lyckligtvis ser jag den på andra kanaler.

Och vad gäller själva matchen är Ghana ett skämt. De är en man mera på plan och matchen är helt jämn. De verkar spela för oavgjort. Där försvann mitt förtroende för afrikansk fotboll. Lyckligtvis spelade jag dnb och Australiens skall väl ändå inte tillåtas vinna i numerärt underläge.

Babbe 2010-06-19 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av frages (Inlägg 46117)
Kan bli storslam Babbe.

Ja bara om Ghana vinner :D

Kattbert 2010-06-19 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av frages (Inlägg 46117)
Kan bli storslam Babbe.

Det ser allt annat än bra ut. Australien är hyperfarliga och dominerar matchen med 1 man mindre på banan.

trankan80 2010-06-19 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 46121)
Hör kanske inte till tråden men hur i helvete är det dubbelbevakning på bröllopet och ingen utsändning av Ghana-Australien i någon av svt-kanalerna? Lyckligtvis ser jag den på andra kanaler.

Och vad gäller själva matchen är Ghana ett skämt. De är en man mera på plan och matchen är helt jämn. De verkar spela för oavgjort. Där försvann mitt förtroende för afrikansk fotboll. Lyckligtvis spelade jag dnb och Australiens skall väl ändå inte tillåtas vinna i numerärt underläge.

Den visades i Tv4 Sport.

Några heta tips på Kamerun - Danmark, funderar på Danmark -0 (DnB). Låter det vettigt?