Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   19/6 VM2010 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/2986-19-6-vm2010/)

Babbe 2010-06-19 22:26

RAK Danmark singel 5000 kr
RAK GHANA singel 5000 kr
Rak HOlland singel 5000 kr
--------------------

trippel

Holland rak
ghana rak
danmark rak

5000 kr

---------------

HOLLAND HT X singel 5000 kr
GHANA HT X singel 5000 kr
Danmark ht X singel 5000 kr

Live kamerun - danmark ht x 4.1 5000 kr

synd bara att ghana inte vann till slut

Galeocerdo cuvier 2010-06-19 22:38

35€ Danmark - Kamerun @ 2.66
35€ Ghana - Australien @ 2.35

Slutade på +23,1€ idag. Härligt, tack för tips om Danmark. :)

uno 2010-06-19 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av uno (Inlägg 46020)
Tror på Danmark här faktiskt, tyckte dom var ganska pigga i första matchen men sen hur de står sig mot detta motstånd får vi väl se ;).

Annars tror jag Ghana springer ner Australien men krysset är nog skönt att ha med.
Om vi inte ska få en till skräll så tycker jag Holland är självklar mot Japan, men inte om ni har tankar på att de inte kommer gå för full maskin då blir japanerna farliga!

Fick kritik för dessa tips att Danmark inte skulle vara pigga men det gick hela vägen

Galeocerdo cuvier 2010-06-19 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av uno (Inlägg 46176)
Fick kritik för dessa tips att Danmark inte skulle vara pigga men det gick hela vägen

Danmark spelade bedrövligt. Jag tappade nästan hakan under första halvlek, kändes som ett gäng tomtar på plan. Har aldrig sett så många idiotiska misstag. I andra halvlek blev det inte mycket bättre, de hade knappt bollen någonting förutom när de gjorde mål eller fick sina kontringar var tionde minut.

Märkte ni andra hur sega de danska spelarna var med bollen? De trasslade in sig och var långsamma, lät Kamerunarna ta bollen då de jagade som satan. Men om en kameran hade bollen så stod de mest och tittade på. Men vi tackar för målen, jag väckte nog varenda spädbarn som lagt sig för natten ända ned till Italiens klack. :clap:

calahan 2010-06-19 22:50

det var vm i försvarsmisstag ;)

Babbe 2010-06-19 23:36

Japan tar danmark?

Kors i taket 2010-06-20 05:04

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 46188)
Japan tar danmark?

Japan är extremt säkra i de få avslut de får till. Så det beror väl på danmarks försvar. Inte sett danmark matchen idag, någon annan får kommentera på det. Men ser du att danmark kan försvara hyffsat så kör på 1X.

Babbe 2010-06-20 09:04

Citat:

Ursprungligen postat av Kors i taket (Inlägg 46210)
Japan är extremt säkra i de få avslut de får till. Så det beror väl på danmarks försvar. Inte sett danmark matchen idag, någon annan får kommentera på det. Men ser du att danmark kan försvara hyffsat så kör på 1X.

Danmarks försvar var katastrof mot Kamerun

Danmark försvarare gav massa fel pass rakt till Kamerun spelare men som tur var missa dom hela tiden

Så sämsta försvar spelet i vm hitils

Ado86 2010-06-20 09:48

Hur äre med lag som hamnar på samma poäng och målskillnad? Är det innebördesmöten som gäller då?

Kors i taket 2010-06-20 18:07

Precis det jag frågat nu i chatten i 1 timme :p Om någon vet förklara gärna.

Är det samma målskillnad men olika många insläppta och gjorda så vinner den som har flest mål gjorda vad jag vet. men tänk om det är precis samma?

akeman 2010-06-21 12:08

Citat:

Ursprungligen postat av Kors i taket (Inlägg 46267)
Precis det jag frågat nu i chatten i 1 timme :p Om någon vet förklara gärna.

Är det samma målskillnad men olika många insläppta och gjorda så vinner den som har flest mål gjorda vad jag vet. men tänk om det är precis samma?

FIFA.com - Qualifying criteria