![]() |
suck, själv lirade jag holland hcp!
|
Tack som fan för gula kort spelet,har en trippel på Holland, ö 4.5 kort och Brasilien! Samt en dubbel Holland och Brasilien! Nu gäller det bara att brassarna gör sitt jobb så blir det kalas!
|
Citat:
|
Citat:
|
Japp ser bra ut. Som sagts chile är charmiga men naiva till tusen. Bielsas motto är anfall är bästa försvar, det kan man lugnt säga att chile tagit till sig. Tyvärr så kör de bara på direkt från början och får en till i baken direkt. De kommer tuta och köra direkt i andra, blir fler mål :p
|
Ser ut som att jag får 5/5 om Brasilien vinner, vilket de kommer göra :)
|
Mycket trevligt! Ser ut att bli en +70u dag :cheers:
|
Härligt. Stort plus idag. :) Spelade över 2 mål till 1.63
|
Citat:
|
Ja det blir inte lätt för nåt lag att göra mål på Brasilien. Blir nåt att bita i för Holland Ruskigt bra defensiv.
Sen tycker jag jag att Howard Webb borde döma alla matcher i hela VM om det hade gått. Lätt tuneringens bästa domare. |
Brasilien -1.0 v Chile (Asian Handicap)
@2.0, 5u Trippel: Argentina v Mexiko, Argentina @ 1.53 Holland v Slovakien, Holland @ 1.44 Brasilien v Chile, Brasilien @ 1.53 @3.4, 5u Brasilien v Chile (Antal mål (Goal Line)) >2.5 @1.95, 5u +21.7u :cheers: Tackar forumet för rekar och diskussioner! |
Brasilien är nog det sämsta lag holland kunde mött. Målsnålt och brassevinst 1-0?
|
Citat:
|
lången++++++++++++++++++++++++
bomben++++++++ topptipset ---- |
Citat:
Satt fint :cheers: |
Haha alla satt. Men knappt på vissa. 5 kort, körde över 4.5. Över 2.5 mål blev 3.
Den yngre chilenarna är inte så galna som de äldre visar det sig! Tror också Holland ryker rätt hårt, det brukar de dessutom alltid göra vid den här tiden. Det är ju tradition! |
Underbar dag Tack allihopa! imorrn kör vi igen :D
|