![]() |
Portugal verkar ju sämre med deco :)
|
Deco vill verkligen spela för sitt nya Portugal men har bråkat lite med tränaren. Varför tycker du att de verkar sämre?
|
Har för mig att Simao spelade istället för deco i 7-0 matchen och hur många mål i turneringen har Portugal gjort förutom från den matchen?
Har fått en feeling att simao gör bättre ifrån sig i landslaget än Deco.. :) |
Värdet finns utan att tveka en sekund i DnB Japan @ 2,77.
|
ursäkta. men paraguay vinner hcp -1.5 4.40 odds :hattenav:
|
Kör så här idag:
Spanien över 5.5 hörnor. De fick 12 mot honduras och 13 mot Schweiz. Spanien över 54.5% bollinnehav. Spanien har haft som minst 57%, upp till 63% under gruppspelet. Portugal hade 40% mot Brasilien, och "bara" 55% i 7-0-vinsten mot Nordkorea. 5u på båda. Finns på NB & Bet365. |
Spelar stenhårt på Paraguay. Dom är i grund och botten ett bättre lag, bättre offensivt och defensivt. Plockar dom bort Honda så kan Japan som bäst få 0-0.
Spanien-Portugal har jag ännu inte spelat på men jag skulle inte blir förvånad om den går till straffar. |
Citat:
|
här kommer mina -EV spel idag ;)
Para -japs Över 2.0 @1.88 och Japan DnB @2.77 |
Citat:
|
Här blev det en massa spel!
Tror på en tajt, hård och jämn kamp mellan lagen ikväll. Spanien -0,5 (2.05) Spanien över 1,5 kort (1.66) Över 4,5 kort (1.66) Spanien över 5,5 hörnor (1.83) Över 10 hörnor (2.2) 5U på alla! |
Spanien - Portugal
Portugal RAK (4,05) Över 4,5 kort (1,75) Båda lagen att göra mål. (2,30) Över 2,5 mål (2,45) David Villa (ESP) (2,60) |
vad tror ni om ronaldo som man of the match? Han lyckades bli det i deras 7-0 match även fast han bara gjorde ett mål. Han har ju en otrolig fanbase.
|
Citat:
|
Mitt första inlägg! Kan inte förstå att Spanien ligger över 2 ggr pengarna. Tror det blir en 2 måls vinst(nästan 4ggr pengarna). Det är mitt första spel på detta forum, utan formulering. Har gäster hemma!
Kenneth |