Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   VM semifinaler Uruguay - Holland (06/07) och Tyskland - SPanien (07/07) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3115-vm-semifinaler-uruguay-holland-06-07-och-tyskland-spanien-07-07-a/)

somekind 2010-07-07 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 48931)
Liksom Lemasive tycker jag din fråga låter konstigt. Jag antar att du avser följande:

30% på Holland till 1,66
5% på Holland till 1,73

Men då är det ju en sjättedel på höfre spelvärde och inte på lägre spelvärde. Jag antar att han spelade Holland i ett tidigt skede och sen steg oddset och så spelade han lite till.

Stämmer precis, spelade Holland tidigt då jag trodde de skulle sjunka och satte sedan lite till när jag såg att oddset hade ökat fast från ett annat konto där jag hade lite pengar innestående som jag inte tagit ut.

somekind 2010-07-07 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av Cykelberra (Inlägg 48912)
Får man fråga hur mycket du kammade hem genom dessa vinsterna?

Eftersom jag inte är någon storspelare utan gör det mest för spänningen för att få matcherna mer intressanta och som tidsfördriv så ligger 1% på ca 40 kr så får du göra matten själv ;)

bokis29 2010-07-07 19:17

Lägger Villa som målskytt "i matchen" 2.10@bet365
Lägger Klose som målskytt "i matchen" 3.0@bet365

over/under 2 mål [email protected] spelat på byn
sen blir det kort och hörnor live

Ölen är kall let the game begin :cheers: BOL

frages 2010-07-07 19:38

Har gillat tyskarna, men tror att spanien har mer att ge.
Scenariot är att spanien får 1-0, då är dom jobbiga.
Kommer hålla boll bra, spela runt den och tyskarna blir stressade och får jaga o jaga, och det är jobbigt att jaga boll!
Torres har vart mycket dålig, men alla vet att det kan lossa för honom!
Muller har vart GRYMT bra för tyskarna, han är ju i strålande form.
Hur blir det utan honom? Svar får vi senare ikväll :)

Får se hur jag gör. Ska kika på lite olika spel!

frages 2010-07-07 19:58

Vad sägs om:

Spanien Ö 5.5 hörnor @ 1.90 ??
Dom har ju haft grymt mycket hörnor.
Verkar som deras spel skapar mycket hörnor. Villa på kanten driver in och backen bryter ut, mycket skott som styrs ut.

Tyskland Ö 4.5 hörnor @ 2.0 ??
Skjuter mycket oxå.
Men dom spelar mer rakt på än spanien tycker jag mig ha sett, nån som kan/vill rätta mig?

Är ändå inte mycket av ett lag som tyskland att skrapa ihop 5 hörnor?

Shoot med fler "specialspel" då kan man njuta mer av matchen vilka som än vinner om dom "andra" spelen sitter :P

Stekel 2010-07-07 22:22

Bläckfisk FTW! Sluta analysera grabbar, bara att lyssna på squiddie.

Välförtjänt får man säga, trots att jag egentligen håller på tyskarna. Det blir nog en roligare final nu dessutom.

frages 2010-07-07 22:29

Spanien vinner finalen.....
Hollands backar kommer inte klara av alla små instick och dribblingar runt straffområdet :P

Kors i taket 2010-07-08 04:01

Forumet ner 50-100k :D Gj

Jag tänkte ta tipset RobinD sa till mig men när bläckfisken sa emot så gick det inte. Hade även mina egna teorier emot det. Fy fan visste det ... helt jävla sjukt

GG gubbar. Bettar vad bläckfisken säger nästa.

KP 2010-07-08 06:33

Citat:

Ursprungligen postat av Kors i taket (Inlägg 49044)
Forumet ner 50-100k :D Gj

Jag tänkte ta tipset RobinD sa till mig men när bläckfisken sa emot så gick det inte. Hade även mina egna teorier emot det. Fy fan visste det ... helt jävla sjukt

GG gubbar. Bettar vad bläckfisken säger nästa.

Bläckfisken tippar bara rätt i de matcher som tyskland spelar i. Så tyvärr det blir inga bets för dig ;)

edit: Självklart glömde man bort bronsmatchen :whoco5:
Ignorera mitt inlägg!

bokis29 2010-07-08 08:42

Vi får hoppas på bättre fotboll i finalen, det kan bli en målrik historia, inte som
denna tråkiga tillställning, både Spanien och Holland har finna offensiva kvaliteter som säkert kommer fram när det gäller final :D

Den som vågar vinner :KO: