Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-23, 15:36   #1
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 32
Sharp$: 31
Standard

Reducering med Joker på stryktipset


Först, jag är ingen van stryktipslirare men är van att lira reducerat på hästar. Såg nu att jokersystemet finns även för stryktipset. Är det någon här som har några intressanta reduceringsstrategier för att lämna in ett slagkraftigt reducerat system med joker för inte allt för mycket pengar?
dudaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-23, 18:15   #2
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 2998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dudaah Visa inlägg
Först, jag är ingen van stryktipslirare men är van att lira reducerat på hästar. Såg nu att jokersystemet finns även för stryktipset. Är det någon här som har några intressanta reduceringsstrategier för att lämna in ett slagkraftigt reducerat system med joker för inte allt för mycket pengar?
Kollade snabbt på Joker för stryktips då jag kört Joker på travet många år. Känns som ett hafsverk med mkt begränsade reduceringsmöjligheter, allt för att locka kunder med att de "täcker allt". De enda reduceringsmöjligheterna dom har är just bara det, rena reduceringsfunktioner. Utan någon som helst skicklighetskrav att lägga in. Som det finns på travet.

Kör själv Radsoft som är gratis på stryktips och även om deras nedladdningsbara applikation är ganska sunkig rent grafisk så krossar den nuvarande Joker i flexibilitet. Utgångar, möjligheter att sätta poäng per tecken med min- och max poängsumma. Plus max eller minkrav på tecken. Plus lite till.

Nä, dom har mkt att jobba på för att jag överhuvudtaget ska lägga en till minut på att använda Joker för stryktips.

Så mitt tips är att köra Radsoft. Och laborera själv med olika reduceringsfunktioner. Ganska likt travet faktiskt.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 12:53   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag kan tipsa om nya https://liverattning.se/ som har flera nya funktioner som kan vara användbara när man ska bygga sina systemspel.

Lycka till!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 17:48   #4
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3326
Standard

Är det någon som vet om det går att lämna in fil till topptipset?
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 17:53   #5
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Är det någon som vet om det går att lämna in fil till topptipset?
Läs inlägget som finns lite längre ner på sidan för Topptipset & Powerplay: https://www.radsoft.eu/se/sport/spelinfo/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GGS (+5)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 18:10   #6
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Läs inlägget som finns lite längre ner på sidan för Topptipset & Powerplay: https://www.radsoft.eu/se/sport/spelinfo/
Tack!
Kul har väntat många år på detta!
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td