![]() |
17/7 11:00 Yokohama FC - Kashiwa Reysol - J-League 2
Kashiwa stormleder J-League 2
Japan - Kashiwa Reysol - Results, fixtures, squad, statistics, photos, videos and news - Soccerway Fantastiska stats och är inne i en streak på 6 vinster i rad. Yokohama klockar in på en blygsam 15:e plats och inte fullt lika fin statistik. Hemma är de dock bra, det är bortafacitet som ligger bakom usla 15:eplatsen. Gör i snitt 1.88 mål per match hemma och har två clean sheets och två vinster i rad mot klart starkare motstånd. Det intressanta i detta spel är dock att de i princip alltid gör mål hemma. I år har bara en match slutat mållös för hemmalaget. Kashiwa gör i princip alltid mål, men släpper allt som oftast till en del också. J-League 2 är en målrik serie där Bwin erbjuder 1.70 på att båda lagen gör mål. Edit: De 3 senaste mötena mellan dessa lag har slutat med total 14 mål och samtliga med att båda lag gjort mål. |
vilken dag? :)
|
fixat :)
|
hm? matchen är redan spelad?
|
jaså 17/7 står det ju :skamsen: . inga japanska spel öppna än, på mina sajter
|
hittade den endast på bwin. lär komma på fler sajter sen.
|
1.86 @ unibet nu. Finns säkert högre..
|
Finns till 2 ggr pengarna på Bet365 nu
|
Där får man för att vara tidigt ute. Brukar ju inte vara så höga rörelser på dessa specialspel. Klantigt av mig.
|
1.90 i Bet365 för tillfället... Men hur som helst, tack för tipset!
|
GÖÖÖÖÖÖTT:cheers:
|
då var det klart..1-1 i halvtid!!!
:cheers: |
snyggt! körde 3u till 3 ggr smeten när jag såg spelet en halvtimme in i matchen, när jag tittar en kvart senare är spelet inne :cheers:
|
Där satt över 2,5 :D
|
Tack för reken!
|
Såg 0-0 vid 45+ när jag kollade, fint rekat.
|
Ser inte matchen, hittar inga stats heller, men 1-2 nu så helt fel ute kan man inte varit. :)
|
Ryggade den, så tack för reken.
|
Tack portugisen!:cheers:
|
Ryggade också, bra jobbat :claps:
|
Ryggade också. Tack så mycket.
|