![]() |
14/8 Dagens fotboll
Idag testar jag dessa spel:
Schweiz (w20) - Sydkorea (w20) 2 @ 1.90 (2u) Mexiko (w20) - Japan (w20 ) 1 @ 7.50 (1u) FC BATE Borisov - FH Hafnarfjørður (Hafnarfjørður u0.5) @ 1.70 (4u) Linfield - Rosenborg H(1.0 - 0.0) 2 @ 1.82 (2u) |
[QUOTE=Abyss;49917]
FC BATE Borisov - FH Hafnarfjørður (Hafnarfjørður u0.5) @ 1.70 (4u) hittade "Lag att göra mål" Bate Borisov till 1.90 på bet365, är väl i princip samma spel fast med ett potentiellt 3 resultat där inget av lagen gör mål, men Bate kommer definitivt att vilja ha ett par baljor med sig så man slipper åka med hela a-truppen till askmolnet å spela för fullt där. |
Håller med dig helt där tompa87
BATE är för bra för Hafnarfjördor (eller va de heter på svenska) |
Citat:
|
Jeg er också med på Mexico
|
Kval till Europaleague,
HJK åkte ur kvalet förra året mot FK Vetra som är betydligt sämre än FK Ekranas. HJK saknar även sin bästa målskytt Juho Mäkelä (10 mål) så ettan känns rätt säker nu. |
HJK droppar.. Varför?
|
Hmm, intressant. Kan ju vara en klassiker att folk vill att ett finskt lag ska vinna eller bara pga av det höga oddset. Ser det som en jämn match men just avbräcket på HJK bästa målskytt får mig att tro på hemmavinst.
BTW så streamas matchen här, http://fkekranas.lt/live_new/lt/live/127/video |
Spelade Ekranas till 2.90, testar till ett högre odds. Bookies verkar vänta sig kryss dock.
|
La spelet redan tidigt igår kväll eftersom jag trodde oddset skulle droppa tills matchstart.
|
Citat:
|
Har BATE,Sheriff,Partizan & Rosenborg idag
Sheriff bara X i paus just nu,va fan..... |
Värde i spelet men kanske farligt i sådana här sammanhang, antar att Bate blev lite väl bekväma.
Edit: Glömde att spela Mallorca i dag också. :sleep: |
Tack! Pacman...
|
Jo var ju kul för alla som spelade FK Ekranas :)
Synd bara att man tog den till lägre odds men sånt händer, RobinD är säkert nöjd :D |