Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   19/7 Dagens fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3248-19-7-dagens-fotboll/)

snooze 2010-07-19 03:58

19/7 Dagens fotboll

jaa kära vänner va lirar ni idag?:evilgrin39:
jag funderar på Sporting Fingal till 1.5 men oddset känns lite lågt..
:cheers:

Abyss 2010-07-19 08:04

Har haft ögonen på den matchen sen igår snooze och funderar även jag på rak seger på Fingal. Tror även på lite andra spel, men ska läsa på lite mer innan jag lägger dem. Återkommer.

Än så länge, förutom matchen ovan, så har jag Grindavík - Stjarnan ö2.5 @ 1.60 (2u)

Hjorten 2010-07-19 11:13

Cska Moskva ikväll. 2.30 på handikappet mot ett taskigt motstånd.
CSKA har 2-3 nyförvärv plus Hemvändaren Vagner Love. 4,5-0 ?

timadolf 2010-07-19 11:37

Abyss, vilket spreadsheet ska man följa?

Kommer du ha flera spreadsheet som e aktuella?
Verkar lite rörigt...

RobinD 2010-07-19 11:39

Southend - Derby 5/10 @ 1.75 betsafe

skynda fynda!

Abyss 2010-07-19 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av timadolf (Inlägg 50508)
Abyss, vilket spreadsheet ska man följa?

Kommer du ha flera spreadsheet som e aktuella?
Verkar lite rörigt...

Japps håller på att fixa en andra också. Den som syns nu kommer enbart innehålla WPL spel. Fixar på den andra nu.

Skickar PM när det är ordnat

Kattbert 2010-07-19 12:27

I veikkausliigan är TamU för stora favoriter mot AC Oulu, odds ca 1,70. DnB-oddsen ca 1,27-3,51 enligt oddsportal. I veikkaus-lotto-liigan är näst intill alla odds under två underodds. AC Oulu har spelat ganska bra, bla mot Jaro senast när de ändå förlorade. De dominerade den matchen fullständigt. I början av säsongen vann AC Oulu hemmamatchen mot TamU med 3-0. Ingenting drastiskt har hänt med styrkeförhållandena sen dess. Det är förmodligen AC Oulus genomklappning mot JJk (1-6) som spökar.
Jag sätter inget spel ännu men X2 eller DnB 2 lockar lite. Det gäller att hålla utkik efter om Pacman gör något med matchen.

Top Notch 2010-07-19 15:38

Citat:

Ursprungligen postat av Abyss (Inlägg 50512)
Japps håller på att fixa en andra också. Den som syns nu kommer enbart innehålla WPL spel. Fixar på den andra nu.

Vad är wpl?

Pacman 2010-07-19 15:39

wpl = Wales Premier League

RobinD 2010-07-19 15:45

Lyngby - AaB

Lynby+0.5 @ 1.88 centrebet

Bra källa från danmark. take it or leave it.

Pacman 2010-07-19 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 50526)
I veikkausliigan är TamU för stora favoriter mot AC Oulu, odds ca 1,70. DnB-oddsen ca 1,27-3,51 enligt oddsportal. I veikkaus-lotto-liigan är näst intill alla odds under två underodds. AC Oulu har spelat ganska bra, bla mot Jaro senast när de ändå förlorade. De dominerade den matchen fullständigt. I början av säsongen vann AC Oulu hemmamatchen mot TamU med 3-0. Ingenting drastiskt har hänt med styrkeförhållandena sen dess. Det är förmodligen AC Oulus genomklappning mot JJk (1-6) som spökar.
Jag sätter inget spel ännu men X2 eller DnB 2 lockar lite. Det gäller att hålla utkik efter om Pacman gör något med matchen.

Tror Oulu kommer att få svårt att ta poäng här, krysset kanske men tvåan känns bra avlägsen. Dom har inte vunnit på sina fyra senaste och har en målskillnad på 1-11 på dessa fyra, började säsongen lysande och över förväntan men har nu glidit ner till sin riktiga nivå. TamU har hållit samma nivå genom hela säsongen. Småskador i båda lagen men inget major direkt, streamas förövrigt på https://www.veikkaus.fi/info/livevet...bd94eb87e6085d så det blir nog nåt livebet istället.

timadolf 2010-07-19 16:04

Citat:

Ursprungligen postat av Abyss (Inlägg 50512)

Tack Abyss!

Babbe 2010-07-19 16:51

Tampere har förlorat två av de tre senaste, men det har varit i svåra bortamatcher. Innan dess hade laget åtta raka utan förlust och här hemma är Tampere svårslaget. Oulu har har hammnat i en jättesvacka, med tre raka förluster och 1-10 i målskillnad! Detta fixar Tempere

Babbe 2010-07-19 17:01

Efter en strålande start på säsongen har nu Tromsö hammnat i en pltslig svacka. Ska laget hänga på i toppen behöver de genast ta sig i kragen och här hemma i norra Norge brukar Tromsö vara väldigt jobbiga att möta. Lilleström har fem raka utan seger och klarar inte detta.. lite x varning här så kör under på denna matchen

Cykelberra 2010-07-19 17:07

Kanske lite fel tråd att fråga men jag kände att jag inte ville göra en ny bara för en simpel fråga, så here it goes.

Låt oss säga att man sätter 100 spänn på United varje gång de spelar en match i PL, alltså att man bettar 100 spänn på en säker vinst varje gång. Detta skulle bli 3800 om jag inte är helt tappad som liten.

Frågan är då, skulle man gå plus på detta? Någon kommer säkert svara "sätt dig och räkna på det" eller liknande, men jag har bara bettat i några veckor och har inte så bra koll på oddsen ännu, och det speciellt inte i PL.

Om United spelar som förra säsongen 27 vinster, 4 oavgjorda och 7 förluster, blir det ett plusresultat i slutändan ändå? Lägger man sig på långt över eller långt under 3800? Tack på förhand!