![]() |
Citat:
Tommie: Ni kan jämföra alla fotbollsmatcher, har sett detta fenomen på alla jag har varit in på Linda B: Förklaringen är den att; Linda B: Mal = bada lagen att göra mal. Linda B: Inget mal = bada eller ett av lagen att inte göra mal. Linda B: Det är alltsa inte samma sak som rätt resultat 0-0 Tommie: Okay, men detta framkommer ej. Linda B: Det framkommer i vara fotbollsregler. Tommie: Okay. Linda B: Se Hjälp --> Sportregler --> Fotboll Tommie: men borde inte formuleringen på sidan vara lite enklare, för där står det ju klart och tydligt (Inget av lagen att göra mål)? Linda B: Det är en bra sida där man kan kolla exakt vad som gäller för respektive spel. Linda B: Tack för att du väntar. Jag kommer tillbaka så snart som möjligt. Linda B: Jag försöker komma pa ett bra agument men jag hittar inget. Linda B: Du har delvis rätt att det kan vara förvirrande. Linda B: Men jag rekomenderar att man alltid läser igenom vad som gäller om det är en ny marknad. //bet365 supporten. |
"Du har delvis rätt att det kan vara förvirrande." :lol:
Varför inte bara svara att: Ja, det är lite förvirrande? |
Citat:
|
jag ska testa och se vad som händer . satsar en dollar på båda vaden, så jag kan bara förlora 28 cent och kan inte vinna nåt.matchen idag. mika-skopje odds 1.72 inget mål :evilgrin39: .
kan nån starta en liten tråd om det på offtopic eller nåt. jag vet inte hur man gör... och jag är "också" trög i hjärnan. som ni kan se.. :offtopic: |
Citat:
|
Linda B: Jag försöker komma pa ett bra agument men jag hittar inget.
Haha, nä det är inte lätt då. :D |
Citat:
|
[ame="http://www.google.se/search?q=linda+b+bet365&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a"]Klart hon är, i alla fall om man ska tro Google[/ame]
|
Citat:
"jag ljuger så bra..." |
Citat:
ska bara berätta hur det gick. matchen slutade 0-0 och jag fick vinsten :claps: . så det bör gälla om bara ett lag gör mål också... men, :whoco5: . |
Citat:
hade du haft 0-0 hade du fått 9 gånger samma belopp :) |