Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   FOTBOLLSLANDSKAMPER 10-11/8 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3465-fotbollslandskamper-10-11-8-a/)

pankbank 2010-08-09 09:55

FOTBOLLSLANDSKAMPER 10-11/8
 
inte så många superroliga fotbollsmatcher idag så jag vill ha tips på landskamperna imorgon. jag ser några bra odds inför landskamperna imorgon tisdag och onsdag. det känns som att några favoriters odds kommer att gå neråt.
odds på bet365

jag spelar
USA-BRASILIEN 2 1.90 11/8 spelstopp 02.00 brassarna är bäst.usa är sämre.
SYDKOREA-NIGERIA 1 1.90 spelstopp 11/8 13.00 sydkorea imponerade i vm. lång flygresa för nigeria till sydkorea. :sleep: , dvs att dom alerta korearna har fördel.

går även att mixtra med ahcp för att få lite högre odds.

och ni?

Cykelberra 2010-08-09 11:41

Kina v Bahrain 2.00

Kan inte så mycket om Bahrain direkt men det känns som att Kina väl ändå borde ta detta? Rätt fint odds också.

Ukraina v Holland 2.90

Har inte sett trupperna men det känns lite som ett överodds på Holland?

Angola v Uruguay 1.90

Bjudodds?

EDIT:

Slängde in Irland v Argentina till 1,80 med, allt på bet365

Emilean 2010-08-09 11:51

Holland vilar hela sin VM-trupp, bara så du vet.

Enbart baserat på VM tycker jag att Italien-Elfenbenskusten 2 till 3.25 gånger pengarna är väldigt bra. Men jag har ingen aning om vilka spelare lagen ställer upp med. Någon som vet?

Cykelberra 2010-08-09 11:55

Citat:

Ursprungligen postat av Emilean (Inlägg 54197)
Holland vilar hela sin VM-trupp, bara så du vet

Misstänkte nästan att det var därför, har som sagt inte kollat upp några av dom och inte slängt in bet heller, la bara upp alternativa matcher :)

skarabe 2010-08-09 12:02

Bahrain gick längre än Kina i Asiatiska vm-kvalet... de spelade till sist avgörande match mot Nya Zeeland där man trots spelövertag förlorade... Dessa vänskapsmatcher är lite väl mycket lotto om man inte har info att t.ex ett lag är mer b- betonat än det andra

tompa87 2010-08-09 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av skarabe (Inlägg 54202)
Bahrain gick längre än Kina i Asiatiska vm-kvalet... de spelade till sist avgörande match mot Nya Zeeland där man trots spelövertag förlorade... Dessa vänskapsmatcher är lite väl mycket lotto om man inte har info att t.ex ett lag är mer b- betonat än det andra


Om jag inte tänker helt fel så har väl Kina fler "utlandsproffs" vars ligor börjar snart, vilket gör att dem kanske inte spelar elr bara spelar lite?

Om Bahrain dessutom var bättre även med dem proffsen så känns väl det alternativet lite hetare istället?

Cykelberra 2010-08-09 12:29

Oddset på Bahrain ligger på 3.80, kanske kunde vara något då

alexybt 2010-08-09 15:32

Kommer att spela Belgien, Ukraina och Sverige!

Belgiens trupp

Goalkeepers: Logan Bailly (Borussia Monchengladbach), Jean-Francois Gillet (Bari), Silvio Proto (Anderlecht)

Defenders: Laurent Ciman (Standard Liege), Olivier Deschacht (Anderlecht), Guillaume Gillet (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Sebastien Pocognoli (Standard Liege), Nicolas Lombaerts (Zenit St. Petersburg), Jelle Van Damme (Wolverhampton Wanderers), Thomas Vermaelen (Arsenal)

Midfielders: Thomas Buffel (Racing Genk), Kevin De Bruyne (Racing Genk), Steven Defour (Standard Liege), Eden Hazard (Lille), Jonathan Legear (Anderlecht), Christophe Lepoint (AA Ghent), Bernd Thijs (AA Ghent), Jan Vertonghen (Ajax), Axel Witsel (Standard Liege)

Forwards: Christian Benteke (Standard Liege), Romelu Lukaku (Anderlecht), Kevin Mirallas (Olympiakos)

Tycker att den ser sjukt stark ut, och runt 3.00 x pengarna på chokladerna är för mkt.

pankbank 2010-08-09 15:39

nån som hört nåt om el zlatano kommer?

om man ser asian på bet365. skottland +1 bara 1.60 odds ,dåligt.+0.5 2.10, dåligt. 0- 3.80 ,bra . men nu tog jag -0.25 4.40 hyffsat .ångrar mej nu , hade vart bättre tagit 0 att skottland vinner 3.80 odds .
men det är bara att hoppas att skottland vinner :)

alexybt 2010-08-09 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av pankbank (Inlägg 54258)
nån som hört nåt om el zlatano kommer?

om man ser asian på bet365. skottland +1 bara 1.60 odds ,dåligt.+0.5 2.10, dåligt. 0- 3.80 ,bra . men nu tog jag -0.25 4.40 hyffsat .ångrar mej nu , hade vart bättre tagit 0 att skottland vinner 3.80 odds .
men det är bara att hoppas att skottland vinner :)

Tror du seriöst att Skottland har en chans? De har några skadade spelare också.

pankbank 2010-08-09 19:50

klart jag tror. annars skulle jag inte tippa. mycket spelvärt odds. enligt mej. sen skiter jag i vad ni tycker. vi får se efter matchen.

RobinD 2010-08-09 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av pankbank (Inlägg 54310)
klart jag tror. annars skulle jag inte tippa.

Du vet att Sverige är svårslagna och att det är ett bättre lag än Skottland? Spelar hemma och är obesegrade under Hamrén? Och att Skottarna saknar folk?

:)

chanix 2010-08-09 20:37

lala ta bort plox..

Kattbert 2010-08-10 07:31

Sverige-Skottland är nog ett av de mer spelvärda spelen där vi har ett taggat och spelsuget hemmalag av betydligt bättre kvalitet än motståndarna. Tyvärr fick jag spela till ett odds på endast 1,769 men det är ändå spelvärt. Unibet öppnade på 1,95 men jag har inte varit så på hugget på att bevaka träningsmatcher så den bjudningen gick mig förbi.

RizZla 2010-08-10 08:05

Någon som har någon susning hur Sverige har tänkt att formera sig och vilka pjäser Skottland saknar och eventuell startuppställning så skulle jag uppskatta det.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved