Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 14/8 13:45 Tottenham-Manch C (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3497-14-8-13-45-tottenham-manch-c/)

bokis29 2010-08-12 20:34

Bry er inte om mig jag dra in en rak vinst till Spurs

Babbe 2010-08-13 01:19

Possible Starting Given; Kolarov, Kolo Toure, Lescott, Bridge; Johnson, Yaya Toure; Barry, Silva; Tevez; Adebayor.

Possible Starting Gomes; Corluka, King, Dawson, Bale; Lennon, Huddlestone; Palacios, Modric; Keane, Crouch

Portugisen 2010-08-13 17:35

Väntar in i det sista och lägger ett handicap-spel på City. Jag håller dock med Calahan om att det kan bli problem, men Bellamy kommer att försvinna under säsongen, då blir det lugnare.

Lycka till - fotbollsfest på sexan imorgon :yes:

5.50 på -1 City känns lovande. Kanske hittar 6 imorgon.

ludd3emm 2010-08-13 17:49

Unibet betalar tillbaka första spelet (vid förlust) upp till 50 kronor på Premier League så bara att gå ALL FUCKING IN på högsta oddset! :claps:

Kattbert 2010-08-13 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 55324)
Unibet betalar tillbaka första spelet (vid förlust) upp till 50 kronor på Premier League så bara att gå ALL FUCKING IN på högsta oddset! :claps:

Nåt sånt erbjudande har jag inte fått:sad: Däremot har jag fått ett på expekt som ger förlorad insats upp till 25 EUR tillbaka:). Det är ett allmänt erbjudande och gäller inte specifikt PL. Ja rubriken i mejlet säger spela PL riskfritt och sedan i reglerna så talas det om sportspel. Sen talas det om att vadet gäller det först placerade vadet men man kan lätt tro att det är det vad som avklaras först. Spelbolagen verkar vara fulla av idioter som konstruerar erbjudanden som blir mer förvirrande ju mer de redogör för det. Jag skall belöna dem för deras sätt att formulera sig genom att sätta endast ett spel på expekt under tiden det gäller, 12.8-18.8, och endast på PL. I övrigt tar jag paus från den sajten.

RizZla 2010-08-13 23:15

Förstår inte hur dem tänker med Bellamy. Blev mycket imponerad av honom förra året. Speciellt den ena matchen mot United. En spelare som alltid ger allt och är otroligt jobbig att möta och en perfekt inhoppare.

Portugisen 2010-08-14 11:57

Citat:

Ursprungligen postat av RizZla (Inlägg 55417)
Förstår inte hur dem tänker med Bellamy. Blev mycket imponerad av honom förra året. Speciellt den ena matchen mot United. En spelare som alltid ger allt och är otroligt jobbig att möta och en perfekt inhoppare.

En strulpelle som bråkar med allt och alla. Som fotbollsspelare är han fantastiskt. Samarbetet med Tevez strålande.

Kattbert 2010-08-14 15:57

Det blev push igen. Mina fotbollsspel står och stampar på stället.

Tottenham hade väl aningen fler chanser än City men City var bättre än väntat. Det är alldeles för mycket slarv i Tottenhams passningsspel och alldeles för osäkert baktill. Tottenham skapar ändå tillräckligt för att göra ett par mål men avsluten var bristfälliga.

calahan 2010-08-14 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av Kattbert (Inlägg 55648)
Det blev push igen. Mina fotbollsspel står och stampar på stället.

Tottenham hade väl aningen fler chanser än City men City var bättre än väntat. Det är alldeles för mycket slarv i Tottenhams passningsspel och alldeles för osäkert baktill. Tottenham skapar ändå tillräckligt för att göra ett par mål men avsluten var bristfälliga.

Såg vi samma match?

tompa87 2010-08-14 15:59

Såg vi samma match Katten?

21-11 i målchanser till Totts, tycker dem var överlägsna och värd alla poängen, City kom tillbaks lite i andra, men hade kanske 2 bra lägen, tottenham minst 6 som hade kunnat blivit mål.

tompa87 2010-08-14 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av calahan (Inlägg 55650)
Såg vi samma match?

haha :)

Kattbert 2010-08-14 16:01

Man ser kanske mer kritiskt på ett lag man spelat och rekat.