Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   19/8 Dagens fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3614-19-8-dagens-fotboll/)

calahan 2010-08-19 13:47

Rapid Wien +0
Celtic

mangofreak 2010-08-19 13:49

BATE Borisov
Juventus
Palermo

Spelat den trippeln.

Babbe 2010-08-19 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av mangofreak (Inlägg 56904)
BATE Borisov
Juventus
Palermo

Spelat den trippeln.

funderar också på bate har du nån motivering?

mangofreak 2010-08-19 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 56907)
funderar också på bate har du nån motivering?

Det jag grundar mitt spel på BATE är främst deras starka hemmaspel. Sen har de kvar samma duktiga tränare som tog de till Champions League för några år sedan och ett gäng vitryska U21/A-landslagsspelare. Ska Maritimo ta poäng mot BATE så är det definitivt inte på bortaplan.

Babbe 2010-08-19 14:09

Citat:

Ursprungligen postat av mangofreak (Inlägg 56911)
Det jag grundar mitt spel på BATE är främst deras starka hemmaspel. Sen har de kvar samma duktiga tränare som tog de till Champions League för några år sedan och ett gäng vitryska U21/A-landslagsspelare. Ska Maritimo ta poäng mot BATE så är det definitivt inte på bortaplan.

tack!.

RobinD 2010-08-19 14:15

BATE har väl å andra sidan inte presterat i Europa sedan det året de dansade i CL?

Åkte ut mot Ventspils förra året i CL-kval efter 1-0 förlust borta och 2-1 vinst hemma. INge vidare. Gick inte vidare från gruppen i EL heller förra året.

Åkte ut mot FCK i år med 3-2 borta och 0-0 hemma. FCK sämre än Maritimo i mina ögon.

Babbe 2010-08-19 14:25

BATE
Aston villa
--
ST. Bukar
---

PSV
landskrona
sundsvall
bukar
hajduk
palermo
napoli
celtic

---

sundsvall
napoli
bukar
----

hajduk
palermo
celtic
---

psv
aston villa
landskrona

---

psv
aston villa

---
psv
bukar
hajduk

---

paris
celtic

--
paris
palermo
juventus
--

känns som det kommer gå dåligt idag

typ bara favoriter idag :)

mangofreak 2010-08-19 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 56913)
BATE har väl å andra sidan inte presterat i Europa sedan det året de dansade i CL?

Åkte ut mot Ventspils förra året i CL-kval efter 1-0 förlust borta och 2-1 vinst hemma. INge vidare. Gick inte vidare från gruppen i EL heller förra året.

Åkte ut mot FCK i år med 3-2 borta och 0-0 hemma. FCK sämre än Maritimo i mina ögon.

Intressant tanke att du anser att Maritimo är ett bättre lag än FCK, kan inte hålla med om det. FCK må ha tappat en-två nyckelspelare det senaste året men ser inte att de ska vara ett sämre lag för det.

När det gäller BATE så stämmer det väl att pilen inte pekat uppåt direkt sen de tog sig till CL-gruppspel. Däremot är det väl inte särskilt lätt att "prestera" när man hamnar i en grupp tillsammans med Everton & Benfica, lite klasskillnad såklart. Summa summarum, BATE är ett mästarlag, och den vitryska fotbollen är på gång på allvar, på hemmaplan är de starka och möter ett bortasvagt lag. Känns inte som att BATE ska vara underdogs här mot portugiserna :)

RobinD 2010-08-19 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av mangofreak (Inlägg 56918)
Intressant tanke att du anser att Maritimo är ett bättre lag än FCK, kan inte hålla med om det. FCK må ha tappat en-två nyckelspelare det senaste året men ser inte att de ska vara ett sämre lag för det.

När det gäller BATE så stämmer det väl att pilen inte pekat uppåt direkt sen de tog sig till CL-gruppspel. Däremot är det väl inte särskilt lätt att "prestera" när man hamnar i en grupp tillsammans med Everton & Benfica, lite klasskillnad såklart. Summa summarum, BATE är ett mästarlag, och den vitryska fotbollen är på gång på allvar, på hemmaplan är de starka och möter ett bortasvagt lag. Känns inte som att BATE ska vara underdogs här mot portugiserna :)

Lycka till, själv avstår jag denna. BATE känns för mig som ett lag som inte hävdar sig på denna nivå.

Babbe 2010-08-19 14:53

RobinD, Ser du på psv matchen isf hur ser matchbilden ut?

henke111 2010-08-19 15:03

Borde inte Ellos ha en bra chans att ta en pinne emot Napoli ?
Napoli har bara spelat 2 träningsmatcher än så länge och har inte fått upp matchtempot riktigt. Ellos komer från 5 raka segrar och ska inte vara helt chanslösa .

3.60 på x2 finns det spelvärde i !

calahan 2010-08-19 15:20

Kör paok också, 2.480 är bra tycker jag.

Babbe 2010-08-19 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 56928)
Borde inte Ellos ha en bra chans att ta en pinne emot Napoli ?
Napoli har bara spelat 2 träningsmatcher än så länge och har inte fått upp matchtempot riktigt. Ellos komer från 5 raka segrar och ska inte vara helt chanslösa .

3.60 på x2 finns det spelvärde i !

kom ihåg att förra året mötte ellos firorentina och förlorade med 6-1 tror jag

henke111 2010-08-19 15:38

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 56934)
kom ihåg att förra året mötte ellos firorentina och förlorade med 6-1 tror jag

Den matchen spelades i November. Då var Fiorentina var mitt uppe i Seria A spel. Detta är ett matchotränat Napoli och då borde Ellos kunna stå upp bra !

Tomsan1989 2010-08-19 15:42

tackar för steua..ryggar direkt. Jag kommer även spela ganska stort på Palermo -1.

Det är drygt ett och ett halvt år sedan Palermo förlorade hemma på La Favorita. Känns som om Palermo är ett par klasser bättre än Maribor, iaf på hemmaplan! Tror på säker vinst. ;)