Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Uppgjorda matcher?? (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3621-uppgjorda-matcher/)

fc_2002 2010-08-20 07:47

Uppgjorda matcher??
 
Jag har polare som spelar i serbiska, kroatiska och grekiska ligan. Har genom åren hört dom berätta om hur lag i deras ligor gör upp matcher.. då är oftast klubbägarna och ett par spelare i något utav lagen som "fixar" det.

Tänkte starta sen tråd där ni kan ge er åsikt och upplevelser, samt om ni har tips på någon uppgjord match :evilgrin39:..

pankbank 2010-08-20 07:55

hmm. jag tycker att vi inte ska prata mycket om det. för då kan ju spelen bli ogiltiga.
men vi kan prata om dom idioterna som fixar uppgjorda matcher. så att dom åker in i finkan.
:rant:

men okej om vi tar det i chatten. för jag ser att det mesta som vi skriver finns på google.

joppoe 2011-04-30 14:35

Eftersom man har varit aktiv i en annan tråd och den vart låst efter begäran av skaparen så skriver jag har om en udda grej i dag...((hehe fastnade i detta att luska lite bland uppgjorda matcher måste jag erkänna))))

bosniska ligan ikväll 21,00 Celik - Zeljeznicar

Celik hade ett utångsodds 26:e april på 8-10 ggr och är nu favoriter till oddset 1,80-1,95.
Här luktar det juh verkligen lurt... värt en livescore peng? hehe

Slurf 2011-04-30 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av pankbank (Inlägg 57087)
hmm. jag tycker att vi inte ska prata mycket om det. för då kan ju spelen bli ogiltiga.
men vi kan prata om dom idioterna som fixar uppgjorda matcher. så att dom åker in i finkan.
:rant:

men okej om vi tar det i chatten. för jag ser att det mesta som vi skriver finns på google.

Du tror inte att det krävs ganska mycket mer än att det går rykten om uppgjorda matcher på ett svenskt spelforum för att spelen ska bli "ogiltiga" förövrigt så krävs det en omfattande utredning för att ens kunna bevisa fusk och då är pengarna utbetalade från bolagen för länge sedan. Sen att det mesta finns på google, jaha?

Döda knark vapen Reinfeldt hamas hizbollah imorgon skjut huvudet 17:00 hell brönt grunt seger gram ett två tre fyra fem där parkbänk horor falskt id pass smuggla vakuumförpackat gränsen tullen lsd horse joint spliff halshugga mordhota judar araber negrer uppgjorda fotbollsmatcher i serbiska och grekiska ligor

Nu jävlar rasslade det till rejält i FRAs filter, lol.

RobinD 2011-04-30 14:56

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 120606)
Du tror inte att det krävs ganska mycket mer än att det går rykten om uppgjorda matcher på ett svenskt spelforum för att spelen ska bli "ogiltiga" förövrigt så krävs det en omfattande utredning för att ens kunna bevisa fusk och då är pengarna utbetalade från bolagen för länge sedan. Sen att det mesta finns på google, jaha?

Döda knark vapen Reinfeldt hamas hizbollah imorgon skjut huvudet 17:00 hell brönt grunt seger gram ett två tre fyra fem där parkbänk horor falskt id pass smuggla vakuumförpackat gränsen tullen lsd horse joint spliff halshugga mordhota judar araber negrer

Nu jävlar rasslade det till rejält i FRAs filter, lol.

Du svarar alltså en medlem, som inte synts till här på år och dar, på ett meddelande som skrevs för 9 månader sen?

Slurf 2011-04-30 14:57

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 120607)
Du svarar alltså en medlem, som inte synts till här på år och dar, på ett meddelande som skrevs för 9 månader sen?

Aha sry, såg inte att tråden var bumpad o tänkte inte på det.

RobinD 2011-04-30 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 120609)
Aha sry, såg inte att tråden var bumpad o tänkte inte på det.

Lite roligt vad det iaf:drunk:

Ljepoje 2011-04-30 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av joppoe (Inlägg 120598)
Eftersom man har varit aktiv i en annan tråd och den vart låst efter begäran av skaparen så skriver jag har om en udda grej i dag...((hehe fastnade i detta att luska lite bland uppgjorda matcher måste jag erkänna))))

bosniska ligan ikväll 21,00 Celik - Zeljeznicar

Celik hade ett utångsodds 26:e april på 8-10 ggr och är nu favoriter till oddset 1,80-1,95.
Här luktar det juh verkligen lurt... värt en livescore peng? hehe



FK Zeljeznicar Sarajevo vinner årets upplaga, då fjolårets upplaga vanns utav FK Borac Banja Luka & året innan utav den kroatisk-dominerande klubben Siroki Brijeg.


Både NK Celik & FK Zeljeznicar är pro-bosniakiska, men FKZ är som sagt ett utav huvudstadens största lag!

Dessutom tränas FKZ utav den unge Amar Osim som är son till fd Jugoslaviens bästa spelare & manager > Ivica Osim !

Ivica Osim är numera President för Bosnien-Hercegovinas fotbollsförbund.

Svårare kan de icke vara.. FKZ vinnare :clap:

oscar4122 2011-04-30 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 120607)
Du svarar alltså en medlem, som inte synts till här på år och dar, på ett meddelande som skrevs för 9 månader sen?

varför är du alltid så förbannat otrevlig och dryg?
han såg väl uppenbarligen inte det :)

RobinD 2011-04-30 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av oscar4122 (Inlägg 120711)
varför är du alltid så förbannat otrevlig och dryg?
han såg väl uppenbarligen inte det :)

Delge gärna vad som var otrevligt drygt med det meddelandet?

Ditt inlägg nyss var mer otrevligt, men du använde en smiley och då är det okey? Sluta tramsa.

DamageINC 2011-05-01 00:20

Måste hålla med RobinD här, det var väl inget otrevligt med det inlägget. Det är ju så neutralt att det blir precis som man själv väljer att tolka det.

Slurf 2011-05-01 00:47

Varken jag eller RobinD tillhör väl de som håller trevligast ton här på forumet, men jag håller med DamageINC om att inlägget var väldigt "neutralt".

htsolna08 2011-05-01 10:19

http://www.oddsportal.com/soccer/ita...-376971/#1X2;2

uppgjort?

Ljepoje 2011-05-01 10:26

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 120753)



Inte nu igen :innocent:

Pro_Patria 2011-05-05 11:48

På Balkan finns det uppgjorda matcher svar ja.
Då jag tillbringar nästan 3-4 månader per år där nere så kan jag garantera er att spelare ofta spelar på motståndarlaget och det laget som är värst är Leotar i bosniska högstaligan.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved