Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-17, 13:21   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Premier League 19/20


En tråd ska vi väl ha för lite tjöt under säsongen, det är ju trots allt världens mest underhållande liga i mitt tycke!

City - Spurs ikväll är ju helgens höjdare, blir det en överkörning och lätt seger för City på hemmaplan?

Spurs såg sega ut förra helgen, försvaret såg stundtals ut som ett pojklag under första halvlek måste vara extrem mycket bättre ikväll!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 16:42   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Liverpool behöver verkligen ha Alisson skadefri, vilken jävla bjudning av Adrian .
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-17, 19:24   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Ahh va fan! Så typiskt Manchester City avgör i 92:a minuten till 3-2.
Sett till hela matchen är det helt rättvist men sista 30 minuterna rykte Spurs upp sig.


WHAT BORTDÖMT?!?!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 13:07   #4
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Inte många Premier League entusiaster på denna sidan :(

Tottenham just nu HELT UNDER ISEN!
Storförlust mot Bayern i veckan och nu underläge 2-0 mot Brighton efter 35 min och det i underkant...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 15:09   #5
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En fråga, har du någon speciell taktik för att bedöma varför ett lag ska vinna?
Typ någon slags urval och analys av match, kollar du form eller andra stats?
Om ja, så blir det mycket mer intressant att läsa hur du väljer ett vinnande spel!
Förlitar du dig på live performance, in-game-play, eller pre-game stats eller båda?

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2019-10-05 klockan 15:10.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-05, 15:18   #6
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
En fråga, har du någon speciell taktik för att bedöma varför ett lag ska vinna?
Typ någon slags urval och analys av match, kollar du form eller andra stats?
Om ja, så blir det mycket mer intressant att läsa hur du väljer ett vinnande spel!
Förlitar du dig på live performance, in-game-play, eller pre-game stats eller båda?

MVH
Nej, Premier League tittar jag allt som oftast bara på för nöjets skull med andra ord inte så ofta jag spelar på matcherna! Bortsett Stryktipset nån gång och då går jag mest på känsla och statistik angående inbördes möten, tabell över hemma och bortamatcher och givetvis formen senaste matcherna.
Ev. skador och avstängningar vägs också in. Kanske vanliga metoder antar jag.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-08, 13:29   #7
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

Tunt med inlägg här men här kommer iaf ett.
Tänkte kolla på mötet mellan Aston Villa mot Leicester i em för att göra söndagen lite roligare.
Leicester är ett utropstecken den här säsongen och har övertygat. Jag tror att de är numret större än hemmalaget som hittills vunnit sina hemmamatcher mot lag från den nedre delen av tabellen. Klar fördel bortalaget. Jag spelar 1-2 och 1-3.÷
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-08, 13:35   #8
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gasellen Visa inlägg
Tunt med inlägg här men här kommer iaf ett.
Tänkte kolla på mötet mellan Aston Villa mot Leicester i em för att göra söndagen lite roligare.
Leicester är ett utropstecken den här säsongen och har övertygat. Jag tror att de är numret större än hemmalaget som hittills vunnit sina hemmamatcher mot lag från den nedre delen av tabellen. Klar fördel bortalaget. Jag spelar 1-2 och 1-3.÷
Ja lite skrallt med inlägg i tråden, kanske beror på att jag mer riktade in mig på ligan i sig istället för spel på matcherna... Jaja.
Blir nog att titta lite på matchen med, Leicester tuggar vidare och är ju extremt täta bakåt med. Även om jag hoppas Villa jag ta poäng så Liverpool drar ifrån Leicester lite till

Kanske ska lägga in en liten slant på 0-2
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-14, 05:27   #9
Banned
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 3
Sharp$: 6
Standard

Nån som vet när premier league ryktas kicka igång?
CranvedC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-14, 15:42   #10
 
Niftys avatar
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CranvedC Visa inlägg
Nån som vet när premier league ryktas kicka igång?
"The Premier League is hopeful of restarting in the week beginning 8 June with matches behind closed doors. Plans for games at neutral venues have been suggested in a bid to get the season finished."

*bbc.com/sport/52552667
Nifty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-27, 16:01   #11
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Vi kör väl samma tråd för denna säsongen som förra....

Spurs för helsike...Dom borde ju avgjort flera gånger om i första halvlek.

Kan inte regelboken numera med hands osv. så kan väl inte uttala mig korrekt men jäkligt hårt straff de fick emot sig på tilläggstid nick från 1 m bakom ryggen träffar handen när han dessutom fått en knuff strax innan...

Trist då jag hade en komb med Spurs, Leeds o Wolves... :(
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-27, 17:12   #12
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Räcker att bollen träffar arm eller hand i straffområdet numera har jag för mig! Då är det straff - enklare så och det blir ingen bedömning längre!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-27, 17:20   #13
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Räcker att bollen träffar arm eller hand i straffområdet numera har jag för mig! Då är det straff - enklare så och det blir ingen bedömning längre!
Möjligt det var helt korrekt enligt dagens regelbok, tyvärr.
Men då är regelboken fel tycker jag Jävligt hårt att få straff emot sig där, kan till o med tycka att de ska Dier ska få frispark för den väldigt lätta knuff han gick strax innan... Jaja!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-27, 17:31   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Möjligt det var helt korrekt enligt dagens regelbok, tyvärr.
Men då är regelboken fel tycker jag Jävligt hårt att få straff emot sig där, kan till o med tycka att de ska Dier ska få frispark för den väldigt lätta knuff han gick strax innan... Jaja!
Läste lite om det och det står typ... "ifall armen har en onaturlig rörelse", men tycker mig sett straffar där de har den intill kroppen och bollen träffar, men jag börjar bli gammal så kanske minns fel

Mina skator behöver alla poäng de kan få men hade Lloris räddat straffen hade mitt Fantasy lag fått massa extra poäng så

Du glömmer väl inte ditt draftlag :P
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-27, 17:41   #15
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Läste lite om det och det står typ... "ifall armen har en onaturlig rörelse", men tycker mig sett straffar där de har den intill kroppen och bollen träffar, men jag börjar bli gammal så kanske minns fel

Mina skator behöver alla poäng de kan få men hade Lloris räddat straffen hade mitt Fantasy lag fått massa extra poäng så

Du glömmer väl inte ditt draftlag :P
Ju mer man läser på om hands reglen nu krångligare blir den säkert, så har det väl alltid varit

Spännande med en Newcastle supporter, hur tusan gick det till? Alan Shearer effekt?

Nej då, denna omgången verkar bli nattsvart för mitt lag, förra omgången var desto mer lyckosam med Son (4mål) Mané (2mål) Zaha (2mål), Wood & Jimenez på topp med varsitt mål med! Jimenez & Mané måste göra lite mål ikväll o imorgon för att rädda denna omgången.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td