![]() |
Bröndby- Sporting Lissabon: 2 (2.20) @ Bet365
Lissabon måste hämta upp 2-0 här. Vet inte om man klarar det. Men jag tror man vinner matchen iaf här. Bättre laget i grunden och får man igång sitt vanliga spel så vinner man. Insats: 2/10 Units Gent- Feyenoord: 1 (2.10) @ Bet365 Håller med Kotten här. Feyenoord börjat ligaspelet svagt och känns till och med svagare än förra säsongen. Gent kan vinna hemma. Insats: 1/10 Units Uniera Urziceni- Hajduk Spliit: Över 2.5 mål (2.00) @ Bet365 Här tror jag på många mål igen som senast 4-1. Uniera ett lag i kris och här kan det bli en del mål tror jag. Insats: 2/10 Units Utrecht- Celtic: 1 (2.20) @ Bet365 2-0 till Celtic i Skottland. Celtic mycket svagare på bortaplan i Europa-spelet. Utrecht ett starkt hemmalag som börjat ligaspelet bra också. Bra segerchans på hemmaplan tycker jag. Insats: 1/10 Units Elfsborg- Napoli: 1 (3.40) @ Bwin Elfsborg saknar Izisaki och Jönsson. Avbräck det. Men på plastgräset tror jag man kan besegra självaste Napoli. När Lazio var här och spelade i EL förlorade man med 1-0. Napoli bara tränat en gång på plastgräset och inte vana att spela på detta underlag. Oddset känns högt på hemmaseger och testas. Insats: 1/10 Units Trippel (2.17) @ NB Levski- AIK: 1 PSV- Sibir: 1 Lille- Vaslui: 1 Insats: 6/10 Units Tre starka hemmavinnare tycker jag. |
Fel post. var visst imorgon.
|
Manchester City vs Timisoara över 3.5 mål 1.5% (1,5/5u) @ 2.30 nordicbet
|
Aston Villa AH-1 - Rapid Wien @1,75 (betfair) är väl hyfsat spelvärt. I mitt tycke iaf :yes:
|
Citat:
|
:KO:
Minsk har sannerligen öppnat bra :D |
Citat:
Villa är oerhört revanchsugna efter helgens jätteförlust. Cuellar, Collins och Agbonlahor är tillbaka från skada, däremot så vilas Dunne, L Young, Downing och Warnock. Därför vill jag vänta och se hur startelvan blir, men mest troligt blir den starkare än i förra mötet mot Wien! |
Utrecht-0.25 vs Celtic 1.5% (1,5/5u) @ 1.96 ladbrokes
|
Maribor nere i 3.00 nu hos Ladbrokes. NB har 3.00 också.
|
Villas startelva:
Guzan, Cuellar, Collins, Davies, Beye. Reo-Coker, Ireland, petrov, A.Young. Agbonlahor och Heskey! |
Det är en stark elva, så det blir bet för min del. Livebettar.
|
Karpaty vs Galatasaray 2 @2.05 4/10u
mina övriga spel hittar ni allltid i min spreadsheet ;).. |
Helvete vad Aston Villa suger. Jag har en märklig förmåga att hitta storfavoriter som inget presterar.
|
Citat:
|
Vad faan är det med Villa och straffar???
|