![]() |
Tabell och resultat - Division 4 Herrar
Nordicbet Irsta IF - Kolsva IF 1.80 4.40 2.80 Lägger en slant på Kolsva idag, polaren lirar i Irsta och han säger att dem saknar en del viktiga spelare idag. Kolsva spelade enligt uppgift riktigt bra mot toppenlaget Sala senaste omgången, Irsta visar upp dålig form och får det tufft idag. |
En match har spikats..
16.00 Inverness CT vs Hamilton 1 @1.85 6/10u |
Citat:
|
Roma -1.5 @ 2.00
|
Citat:
|
Lite teknisk analys:
Känns som jag har hittat ett bra spel idag CSKA Moskva v Alania Vladikavkaz. Lagen har möts 10 gng varav CSKA vunnit 8, 1 oavgjort, 1 vinst för Alania. Alania känns dessutom ha världens sämsta bortastatistik: 1 vinst och 7 förlust. Målstatistiken: gjort 2 mål och 13 insläppta, dessutom är man ett bottenlag. CSKA behöver plocka nåra poäng för att hinna med Zenit på toppen så räkna med en vrålhungrig CSKA idag. Asian handicap CSKA Moskva -1.5 odds 1.70 på Bet365 |
bari-juventus 2 . juve har mer matchträning, och spelat bra,resultatmässigt.
1.95 på dom flesta sajter samma som på SvS, så det finns ju backup där om oddsen går ner. och jag tror oddset kommer att gå neråt. dessutom hittade jag en ahcp -0.5 2.05 . |
Citat:
Ryggar direkt, tack. :thumbup: Jag lägger även till Malmö FF och FC Köpenhamn. totalt odds: 5,40 på bet365.:thumbup: |
:moneybag: högt överodds på ruch chorzow , polen. bet 365 3.10, jämfört med expekts 2.60 , bortamatch mot nykomlingar. skynda om ni vågar. vet inte varför, men jag kunde inte motstå :hattenav:
|
Citat:
|
nja. du räknar ju in ruch europamatcher. men oddset har höjts mer. så nåt skumt är det. nog bäst ni avstår.
|
Parma
Aston V - Everton ö2.5 Everton Falkenberg ser bra ut idag! |