Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 6/9 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3807-dagens-fotboll-6-9-a/)

RobinD 2010-09-06 07:16

Dagens fotboll 6/9
 
AGOVV vs FC Eindhoven X2 2u @ 1.66 ladbrokes

Fade away!

Eftersom mina spel suger så skiter jag i att skriva en utförlig rek.

FC E har en bra trupp som är i princip intakt från förra året medan AGOVV har tappat flera nyckelspelare från förra året.

Gillar Eindhovens vinstchanser men väljer att gardera..

Tjompiz 2010-09-06 09:08

Ryggar. Snart vänder det för dig... :yes:

KP 2010-09-06 09:37

Ska själv iväg och se Djurgården U21 på hjorthagen idag. Blir livespel därifrån :)

Avvaktar startelvorna när de kommer vid lunchtid. Tänk på landslagsuppehåll, samt u21 landslagsuppehåll innan ni rör u21 idag. Tack o lov har inte dif många där :)
Djurgårdens u21 består till hälften av Alagets spelare faktiskt. De brukar mönstra med 4-5st från alaget, vilket förklarar varför de även leder ligan här. Tidigare stats i u21 ska man ta med en nypa salt eftersom spelare blir äldre med tiden samt att du har oändligt antal byten här alternativt 7+ (vet ej exakt vad som gäller men lär få reda på det på plats).

Förra matchen vad Sundsvall med 5-2 hemmaplan men det är inget att hänga i granen. Djurgården labbade för mycket där och ville ge speltid åt två spelare från spanien för att se hur de gör ifrån sig eftersom de själva lånade ut 2 spelare dit den gången. Dvs inget seriöst spel från djurgårdens sida. (DIF.se - Matchinfo)
Referens från förra matchen från motståndarnas ögon: GIF Sundsvall - Norrlandslaget


Spelare 2010 Där ser ni vilka som är borta.
GIF Sundsvall - Norrlandslaget


Lite länkar
Tabell och resultat - Folksam U 21 Norra
Compare teams

Oddset på dif är för dåligt, få spelobjekt såhär pregame. Men när live kommer så öppnar de många marknader. Mot assyriska tex låg dif i 1,33 pregame. När live startade så hade de knappat upp mot 1,65 och efter 5minuter låg de i 1,83 som vinnare. De vann sen den matchen med 4-1.

Ingen rek men håll ögonen öppna på liveoddsen iaf. Kl 17 är det avspark

U-town 2010-09-06 09:48

Uselt utbud idag..
Hittade dock en fin dubbel i :

Sirius & Piteå

5,39 i odds på Unibet!

Halvari 2010-09-06 10:24

Ett spel idag; Hammarby TFF - Sirius @ 2.6

Blixth1958 2010-09-06 12:02

Sirius verkar stå högt i kurs hos spelarna, Så då får jag slänga in en liten slant på TFF. Den är med hjärtat. Om vi så skulle möta M U så blir det BAJEN:cheers:

KP 2010-09-06 12:10

Angående dagens svenska matcher så har tipskungen skrivit följande

Citat:

164. Hammarby TFF- Sirius
2,10 2,35 2,85
Hammarby TFF inte som bäst just nu,
tung förlust senast mot Syrianska Kerbu-
ran men trots det tror vi ett offensivt starkt
HTFF repar mod ikväll. Sirius med se-
riens bredaste trupp, agerar stabilt men
är inget extra i bortaspelet. Såväl ettan till
2,10 som minispel på över 2 mål till 1,60
funkar.


167. Piteå- IFK Luleå
2,00 3,00 2,40
Piteå med i toppstriden på allvar efter 1-0
mot Älgarna, saknar mf Rönnqvist ikväll
men i övrigt väntas PIF mönstra riktigt
bra lag. Luleå från svag och kostsam
insats vid 2-2 mot Mariehem. Har trio
avstängd nu och då blir det svårt i Piteå.
Såväl ettan till dubbla pengarna som hcp-
spel till 3,15 tänkbart här.
1

wedetips 2010-09-06 12:24

Bank på sirius då med tanke på hur dåliga Tipskungen är :)

2,25 nu på HTFF, alltså har de ökat på SvS och Sirius är bra borta. Bara 3 lag i serien är bättre borta och HTFF är ett av seriens sämsta hemmalag. Förstår inte deras spel alls.

hejz 2010-09-06 14:43

Jag tror inte alls på HTFF. Nästan varje säsong ligger de långt upp i tabellen, sen tappr de mot slutet. Då även Hammarby spelar i Superettan nu kanske de tappar poäng med flit? Vem vet.

Pinnen har 2.70 på HTFF, för er som följer tipskungen. Själv spelade jag igår Sirius +0.25 till 1.77, idag ligger Sirius pk på 1.84. 2an har rasat till 2.48.

Tjompiz 2010-09-06 15:33

Nu är det kört... Sirius rekat av :holms:...

Abyss 2010-09-06 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av hejz (Inlägg 60621)
Jag tror inte alls på HTFF. Nästan varje säsong ligger de långt upp i tabellen, sen tappr de mot slutet. Då även Hammarby spelar i Superettan nu kanske de tappar poäng med flit? Vem vet.

Det där fattar jag inte riktigt hejz. HTFF och Hammarby är två helt olika föreningar, vilket gör att de får spela i samma liga om HTFF skulle gå upp.

U-town 2010-09-06 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av Abyss (Inlägg 60640)
Det där fattar jag inte riktigt hejz. HTFF och Hammarby är två helt olika föreningar, vilket gör att de får spela i samma liga om HTFF skulle gå upp.

Va ? Dom är väl i princip Hammarbys B lag... Har väl samarbetsavtal iaf ?

wedetips 2010-09-06 16:49

Visst får de spela i samma serie men då får de inte ha samarbetsavtal, vilket skulle missgynna Hammarby IF.

hejz 2010-09-06 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av Abyss (Inlägg 60640)
Det där fattar jag inte riktigt hejz. HTFF och Hammarby är två helt olika föreningar, vilket gör att de får spela i samma liga om HTFF skulle gå upp.

Självklart FÅR de spela i samma serie, men HTFF finns för att utveckla talanger, inte för att ta sig till Allsvenskan. Jag tror att de är nöjda med att spela Div 1. Av det jag har märkt tappar de ofta mycket poäng i slutet av säsongerna, bara en tanke.

fenix92 2010-09-06 18:52

Hur ser matchen ut?`hejja Sirus nu



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved