Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 16/9 PSV - Sampdoria över 2.5 mål (https://www.sharps.se/forums/fotboll/3893-16-9-psv-sampdoria-oever-2-5-mal/)

Sighurt 2010-09-16 10:58

16/9 PSV - Sampdoria över 2.5 mål
 
PSV - Sampdoria över 2.5 mål

Vet att redan många spelat på detta alternativ, men tänkte kommer med lite av mina egna resonemang.

Två anfallsinriktade lag som både gör och släpper in mål. Sampdoria som i helgen spelade 3-3 mot Juventus en match som lika gärna kunde slutat 5-5 enligt mig. Cassano är i glödhet form samt anfallspartnern Pozzi som stänkte dit två baljor. Sampdoria åker inte till Eindhoven för att spela 0-0 utan jag tror det kommer finnas gott om chanser. Båda lagen har fått en lysande säsong start och PSV har visat sig starka på hemmaplan. PSV ställer också upp med en offensiv 4-3-3 vilket kommer skapa ytor för Cassano och gänget.

Sampdoria gör minst ett mål, vilket kommer leda till att PSV måste göra 2. Bra odds (2 x på de flesta spelbolag) för ett möte mellan två offensiva lag.

Citat:

Probable Lineup (4-4-2): Curci, Zauri, Gastaldello, Lucchini, Ziegler; Semioli, Palombo, Dessena, Mannini; Pazzini, Cassano

Probable Lineup(4-3-3): Isaksson, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters; Afellay, Toivonen, Engelaar; Lens, Berg, Dzsudzsak
Taget från Goal.com

calahan 2010-09-16 11:33

Har samp +0.5, sugen på båda att göra mål eller över 2.5 får se.

Sighurt 2010-09-16 11:43

Hittade ytterliggare ett guldkorn. Juventus - Lech Poznan under 2.5 mål

Lawio 2010-09-16 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sighurt (Inlägg 62224)
Hittade ytterliggare ett guldkorn. Juventus - Lech Poznan under 2.5 mål

Du tror inte att Juventus kommer krossa Poznan?

Piturek 2010-09-16 13:41

Poznan saknade i sin senaste ligamatch två landslahsbackar varav den ena, Bosocki är lagkaten hos polska mästarna. Bosocki väntas tillbaka här, däremot är gancarczyks medverkan osäker även om han är med truppen i Turin.

Lech har inlett ligan skakigt och har bara tagit 8 poäng på 5 matcher. De sålde sin målspruta lewandowski till Dortmund och har som det ser ut inte lyckats ersätta honom även om peszko är farlig.
Laget går för en pinne, tror dock inte de lyckas.

-1 på juve spelas!

johannesv 2010-09-16 13:48

Pazzini är väl skadad? Och Cassano har ju varit sängliggandes med feber i veckan.

Sighurt 2010-09-16 14:00

Piturek,

Juventus, är inte i form ännu och man har inte fått ihop ett välfungerande lag. Många mål blir det inte, att Juventus vinner är väldigt troligt men mer än 2-0 tror jag inte det blir då Lech Poznan förmodligen inte gör mål.

Citat:

Ursprungligen postat av johannesv (Inlägg 62248)
Pazzini är väl skadad? Och Cassano har ju varit sängliggandes med feber i veckan.

Kan hålla med dig nu när jag tänker efter är det konstigt att Pazzini är med i elvan. Dock har jag ingen aning om Cassano. Svenskafans har iaf kommer med elva:

Curci
Zauri – Volta – Gastaldello – Ziegler
Dessena – Poli – Palombo – Semioli
Pozzi - Cassano

Josef123 2010-09-16 14:14

Pazzini är borta plus att man åker dit utan Cassano så jag föreslår att verkligen inte spela på samp i denna match. Jag tror PSV tar hem det pga hemmaplan samt att det inte finns någon Pazzini eller Cassano med i truppen!

Sighurt 2010-09-16 14:36

Hur som helst var inte spelat på om Sampdoria vinner eller inte, utan över 2.5 mål. Trots att man saknar Cassano vilket innebär stort minus så har man helgens tvåmålsskytt Pozzi med sig.

hejz 2010-09-16 16:29

Åker dit utan Cassano? Vart han ni läst att Cassano saknas? Cassano spelar ikväll.

Piturek 2010-09-16 17:01

[QUOTE=Sighurt;62249]Piturek,

Juventus, är inte i form ännu och man har inte fått ihop ett välfungerande lag. Många mål blir det inte, att Juventus vinner är väldigt troligt men mer än 2-0 tror jag inte det blir då Lech Poznan förmodligen inte gör mål.



Jag skrev aldrig nåt om mycket mål. Vinner juve 2-0 så sitter mitt tips om -1, right?

NikoBellic 2010-09-16 17:20

För att göra slut på diskussionen, Sampdorias Convocati ifrån deras hemsida mot PSV.

Portieri. Curci, Da Costa, Fiorillo.

Difensori. Accardi, Cacciatore, Gastaldello, Lucchini, Rossini, Volta, Zauri, Ziegler.

Centrocampisti. Dessena, Guberti, Koman, Mannini, Obiang, Padalino, Palombo, Semioli.

Attaccanti. Cassano, Marilungo, Pozzi.

Sighurt 2010-09-16 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av Piturek (Inlägg 62296)
Jag skrev aldrig nåt om mycket mål. Vinner juve 2-0 så sitter mitt tips om -1, right?

Jaja, absolut ville bara förtydliga mina tankar kring den matchen. -1 är riktigt bra spel på den matchen beroende på vilket odds du får.

Piturek 2010-09-16 21:31

-1 var ett dåligt spel och med facit i hand var underspelet ännu sämre.

Slurf 2010-09-16 23:00

Själv livar man Samp +0.5 2.025 och raka tvåan till 4.33 efter att de inlett starkt och Cassano är med.... tyvärr har jag haft övertidsmålen emot mig senaste dagarna. Men men, satte ju +0.5 och ett hörnspel i matchen så ska inte klaga för mycket.

PSV stod i löjliga 1.83 pga av att de varit drag på PSV heladagen precis överallt och enorma summor lär ha pumpats in, var ju rykten om att Cassano inte skulle spela osv.. konstigt att de hade kvar det oddset trots att Cassano spelade och Sampdoria inledde starkt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved