Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   EM-kval 8-9/10 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/4135-em-kval-8-9-10-a/)

alexybt 2010-10-08 00:54

Citat:

Ursprungligen postat av hejz (Inlägg 66478)
Har också kört på Usa mot Polen då USA har många bra spelare med sig.

Sedan blir det Vietnam DNB mot Indien då Vietnamn visat helt ok resultat mot lag som China, Syrien, medan Indien känns ganska värdelöst som har problem med lag som Libanon och Thailand.

Argentina som senast slog Spanien med 4-1, där man hade 3-0 i halvtid, spelas. Aguero och Samuel saknas, men man har gott om stjärnor på plats. Spelare som Messi, Aguero, Higuain, Di Maria, Maschrano och Diego Milito kommer att spela, och då känns 1.85 på Argentina som klart spelvärt. Dagens bästa spel enligt mig. Spelar även 0.5u på Argentina HT.

Sedan spelar jag även Tyskland hemma mot Turkiet. Lite av ett hatmöte där hemmaplan kommer spela en stor roll. Mycket prestige i det här mötet där Tyskland sen VM haft riktigt bra form medan Turkiet inte känns lika starka som förr. Tyskland -0.5 och -1 spelar jag.

Lycka till!

Tror att du är ute och cyklar när du säger att hemmaplan spelar stor roll angående Tyskland. Du är medveten om att matchen spelas i Berlin och det kommer vara massvis av turkar på plats?

hejz 2010-10-08 02:03

Citat:

Ursprungligen postat av alexybt (Inlägg 66489)
Tror att du är ute och cyklar när du säger att hemmaplan spelar stor roll angående Tyskland. Du är medveten om att matchen spelas i Berlin och det kommer vara massvis av turkar på plats?

Du verkar inte veta hur man använder uttrycket "ute och cyklar" på rätt sätt, då hemmaplan spelar en stor roll även om det finns många turkar i Tyskland. Dessutom känner jag till att det finns många turkar i Tyskland, över 4 miljoner faktiskt. Men du kanske har glömt att det finns över 80 miljoner invånare i Tyskland?

Så du kan förvänta ett ett ordentligt tryck från tyska fansen. Dessutom spelas matchen fortfarande på hemmamark för tyskarna, och bara det betyder mycket! Spela hur du vill, men jag tror att turkarna kommer ha stora svårigheter, risk för att de blir utspelade.

EDIT: Någon nämnde att Schweinsteiger är skadad, jag tycker att turkarna har ett större avbräck i Arda, som också är skadad. Tyskland har bredare trupp och kan ersättare Schweinsteiger lättare än Turkiet kan ersätta Arda.

iCash 2010-10-08 08:55

Norge ska enligt Norska tidningen VG inte se Cypern som en Walk in the park!

RobinD 2010-10-08 09:39

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 66519)

Det bör de inte göra heller!

Blixth1958 2010-10-08 11:46

Det blir bara ett spel idag och det blir Cypern. :)

alexybt 2010-10-08 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av hejz (Inlägg 66493)
Du verkar inte veta hur man använder uttrycket "ute och cyklar" på rätt sätt, då hemmaplan spelar en stor roll även om det finns många turkar i Tyskland. Dessutom känner jag till att det finns många turkar i Tyskland, över 4 miljoner faktiskt. Men du kanske har glömt att det finns över 80 miljoner invånare i Tyskland?

Så du kan förvänta ett ett ordentligt tryck från tyska fansen. Dessutom spelas matchen fortfarande på hemmamark för tyskarna, och bara det betyder mycket! Spela hur du vill, men jag tror att turkarna kommer ha stora svårigheter, risk för att de blir utspelade.

EDIT: Någon nämnde att Schweinsteiger är skadad, jag tycker att turkarna har ett större avbräck i Arda, som också är skadad. Tyskland har bredare trupp och kan ersättare Schweinsteiger lättare än Turkiet kan ersätta Arda.

Jag tycker bara det är konstigt att du nämner hemmaplan som om det vore en riktigt stor fördel i denna match, det är väl det minsta man kan säga om tysklands chanser idag. Trupp,rutin och kvalite är en annan sak :>

Godfather 2010-10-08 17:57

Någon som vet varför oddset på Belgien stiger så förbannat? Har gått från 1.55 till 1.75 på några minuter.

tjuve 2010-10-08 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Godfather (Inlägg 66614)
Någon som vet varför oddset på Belgien stiger så förbannat? Har gått från 1.55 till 1.75 på några minuter.

Vet inte, har inte koll på senaste nyheterna. Kanske har cappers dragit
slutsatser kring Belgiens senaste resultat på bortaplan vilket har varit uselt.
Dessutom är ju Vermaelen och Dembele inte tillgängliga...

U-town 2010-10-08 22:21

Skoj,en jävla helvetesdag.... HOR SERBIEN :rant:!!!!!!!!!!

Tur att jag la livebet på Estland,inte helt körd då iaf...

Godfather 2010-10-08 23:04

Ja, min sjuling sprack på Bosnien till 57ggr pengarna :(