Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2010-10-16 Stirling - Dundee (Scottish Division 1) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/4303-2010-10-16-stirling-dundee-scottish-division-1-a/)

RobinD 2010-10-15 13:10

2010-10-16 Stirling - Dundee (Scottish Division 1)
 
Datum: 2010-10-16
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: Skottland
Liga: Scottish Division 1
Match: Stirling - Dundee

Spel: Stirling
Insats: 100.00
Odds: 1.900
Bolag:

Motivering:
Motivering

Tunn rek kanske men jag vill lägga fram den iaf.

Dundee FC är satt under "administration" vilket innebär att laget nu inte längre kontrolleras av klubbledningen fullt ut. Utan ekonomin är så pass dålig att det är utomstående personer som sköter driften av klubben för att undvika total konkurs.

Detta medför att lagets alla spelare är till salu och att många stora kostnadsposter måste skäras in.

"Asked if we would field a team at Stirling on Saturday MacLean told us "We will field a team, We are a football club, our business is playing football matches and we'll do that on Saturday."


Det mesta av värdet i att spela Stirling kanske redan är borta i och med att de fallit från 2.88 till 1.90 som jag spelar. Som lägst står den i 1.67 och jag tar därför 1u iaf.

Tar inte hänsyn till mycket annat än att Dundee lär vara totalt omotiverade och ofokuserade för att vinna det här. Spelarna vet ju inte ens om de är kvar eller omderas kontrakt bryts etc.

Kanske slänger in mer om andra bookies öppnar högre.

Spelade själv 1.91 på lads, men hann inte skriva rek innan så bokför 1.90 på betsson.

comprende 2010-10-15 14:51

gör ett försök, ser att många bookies släckt ner marknaden. men pinnen ger 2,18 nu.

RobinD 2010-10-15 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 68326)
gör ett försök, ser att många bookies släckt ner marknaden. men pinnen ger 2,18 nu.

Oj, stor skillnad. Slänger nog in 1u till och får upp snittet över 2.00.

kingscania 2010-10-15 15:24

2.41 på Pinnen nu!

Overkill 2010-10-15 15:25

Woho, det plockas! :) Tack, RobinD!

RobinD 2010-10-15 15:26

Oj, den åker tillbaka uppåt! Marknaden överreagerade eller? Hmm

Munchies 2010-10-15 15:35

Vet inte riktigt, knep den själv till 2.40 igår när den var på väg ner och trodde att jag gjort ett kap när oddset fortsatte att falla, men kanske inte.

RobinD 2010-10-15 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av Munchies (Inlägg 68348)
Vet inte riktigt, knep den själv till 2.40 igår när den var på väg ner och trodde att jag gjort ett kap när oddset fortsatte att falla, men kanske inte.

Trodde jag med, tydligen inte. Låter nog stå kvar på 1u. Fanns en anledning till att jag spelade snålt. Ofta som oddset sjunker obefogat kraftigt när sånt här sker. Har aldrig varit med om att det vänt tillbaka dock, bara att spelet förlorat. Aja? Rookie misstake antar jag.

comprende 2010-10-15 16:21

finns fler rookie misstake som du ser ut att ha undvikit om jag fattat tråden rätt, läste högre upp att du va sugen på att adda 1u.


citerar från den där pokerfunderingstråden som jag tog död på med mitt inlägg...
Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 67585)
ang brm:
ett ganska pinsamt nybörjar fel jag höll på med förrut va ju att i de fall man spelat ett spel och sedan justeras oddset uppåt så va man dum att gå in med mer. jag hade då inte vett att förstå att drop o justeringar ofta har en bakomliggande orsak och oftare än att de gick in så förlorade mina spel på dessa, självklart... har sen dess försökt att lära mig läsa droppodds och känner mig numer som en riktig dropoddshunter även om boored är "his royal highness" i den kategorin.

BOL

knepig utveckling, bara att hoppas den går in.

RobinD 2010-10-15 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 68368)
finns fler rookie misstake som du ser ut att ha undvikit om jag fattat tråden rätt, läste högre upp att du va sugen på att adda 1u.


citerar från den där pokerfunderingstråden som jag tog död på med mitt inlägg...


knepig utveckling, bara att hoppas den går in.

Ja, jag la aldrig in 1u till. Jag står mitt kast, hoppas den sitter och inser hur som haver att det nog inte var ett speciellt bra spel.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved