Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2010-10-17 Cercle Brugge - Anderlecht (Belgian Jupiler League) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/4345-2010-10-17-cercle-brugge-anderlecht-belgian-jupiler-league/)

RobinD 2010-10-17 12:45

2010-10-17 Cercle Brugge - Anderlecht (Belgian Jupiler League)
 
Datum: 2010-10-17
Tid: 20:30
Sport: Fotboll
Land: Belgien
Liga: Belgian Jupiler League
Match: Cercle Brugge - Anderlecht

Spel: Över 2.5
Insats: 250.00
Odds: 1.720
Bolag:

Motivering:

Ogiltigt spel-ID: 120610


Ogiltigt spel-ID: 120611



Två lag med som ofta är involverade i målrika drabbningar. Anderlecht fick senast stryk med 5-1 mot Standard Liege och har släppt in 2 mål mot Partizan i EL två gånger t ex.

I ligaspelet är Anderlecht över 2.5 i 6/10 matcher och över 3.5 i 4/10 matcher.

Cercle är över 2.5 i 5/10 matcher och över 3.5 i 4/10 matcher.

Det jag gillar med Cercle är att de oftast går över i de matcher när de möter motstånd som vill spela offensiv fotboll. Club Brugge, Mechelen, STVV (klarar det inte så bra kanske), Zulte och Kortrijk.

Det jag gillar med bägge lagen är att de precis som CB/Zulte igår gärna både gör mål och släpper in mål.

Anderlecht kommer ju garanterat vara taggade efter torsken senast och Cercle brukar inte ha några problem med att bjuda till lite extra ytor mot deras största konkurrents(Club Brugge) konkurrent.

Totalt ointressanta stats kanske, men 14/20 senaste mötena är över 2.5 mål varav 8/20 är över 3.5. Detta rör sig om ett så stort spann att man inte ska dra för stora växlar av det.

Men faktum är att Anderlechts försvar inte är tipp topp i år.

Overkill 2010-10-17 12:56

Tackar. :)

Unshaved 2010-10-17 13:05

jag provar också :cheers:

Overkill 2010-10-17 21:27

1-0 FT, dock borde den gått O2.5 och kanske t o m O3.5. Mycket chanser, ville sig dock inte!

Synd, nya tag!

pr0llan 2010-10-17 21:41

Håller med speed, den skulle bara gått över. Bra spel även om den inte gick in, 2 lag som konstant anföll men bollen ville helt enkelt inte in.

RobinD 2010-10-17 22:06

Såg första halvtimmen och av den tiden håller jag med. Resten kan jag inte uttala mig om.

0, 1 eller 2 mål är lika mycket förlust dock.

Slurf 2010-10-18 15:25

En liten fråga bara, skulle de inte vara bättre att bara reka det du kör hårdast på? Nu rekar du ju som allt du spelar? Har gått riktigt bra på dina rekar då jag valt väldigt rätt o tycker du har mycket att komma med men jag tycker de blir svårt att välja rätt när du rekar så mycket. Inget ont menat, bara ett tips.

RobinD 2010-10-18 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 69086)
En liten fråga bara, skulle de inte vara bättre att bara reka det du kör hårdast på? Nu rekar du ju som allt du spelar? Har gått riktigt bra på dina rekar då jag valt väldigt rätt o tycker du har mycket att komma med men jag tycker de blir svårt att välja rätt när du rekar så mycket. Inget ont menat, bara ett tips.

Funderar faktiskt på att inte skriva rekar alls längre. Börjar kännas pointless.

Vlad 2010-10-18 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 69097)
Funderar faktiskt på att inte skriva rekar alls längre. Börjar kännas pointless.

Nej fortsätt. Jag plussade på dig i helgen (Missade de senare spelen på Liege och Anderlecht) och även tidigare.

Om du känner att du inte har tid att reka så förstår jag men du har något att erbjuda forumet med Belgien/Holland-spelen.

RobinD 2010-10-18 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop (Inlägg 69110)
Nej fortsätt. Jag plussade på dig i helgen (Missade de senare spelen på Liege och Anderlecht) och även tidigare.

Om du känner att du inte har tid att reka så förstår jag men du har något att erbjuda forumet med Belgien/Holland-spelen.

Jag kommer inte sluta posta mina spel, men jag funderar på att sluta/ändra mitt sett att presentera spelen.

Får se hur jag gör.

Vlad 2010-10-18 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 69113)
Jag kommer inte sluta posta mina spel, men jag funderar på att sluta/ändra mitt sett att presentera spelen.

Får se hur jag gör.

Ok då är det lugnt,man kan alltid bli bättre så kanske tweaka lite på det.

Jag personligen känner att mina spel blir vassare faktiskt om jag rekar dem öppet. Scribblar ner mina tankar kring matcherna och sen när jag formulerar det till en rek så blir det tydligare även för mig på något sätt,vet ej varför :D

AndreasB1897 2010-10-18 17:25

RobinD, alla vi som har hängt här ett tag vet att du är skarpast på Sharps när det gäller Holland/Belgien och att du hittar grymma överodds där ibland. Så jag tycker absolut du ska fortsätta lägga ut rekar på dom spelen du kan, KEEP GOING!

RobinD 2010-10-18 17:27

Tack, alltså detta inte är inte något skrik efter uppmärksamhet. Funderar mer på om jag ska lägga spelen i en dagbok, i rektrådar eller bara i spreadsheet eller blandat.. kommer inte sluta posta spelen eftersom jag själv spelar dem.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved