![]() |
2010-10-21 Young Boys - OB (Europa League)
Datum: 2010-10-21
Tid: 19.00 Sport: Fotboll Land: Annat Liga: Europa League Match: Young Boys - OB Spel: Young Boys Insats: Hög Odds: 1.85 Bolag: NB och Pinnen Motivering: OB ligger sist med 0p efter två matcher och Young Boys ligger tvåa efter Stuttgart som leder med 6p. YB spöade Getafe med 2-0 hemma sist och imponerade på mig. Här har man drömläge att ta ett stort steg mot slutspelet mot ett OB helt under isen (0-5 mot FCK i helgen). Hade satt den till 1.60 personligen. Prövar även hcp. GL om ni ryggar! Citat:
Citat:
|
Ser bra ut vid en första anblick. Hur är skadelaget i båda lägren? :)
|
Citat:
|
Mycket bra rek, tänkte själv spela denna. Otroligt överodds enligt mig. YB är riktigt starka hemma, förutom Getafe så slog man Tottenham hemma i CL-kvalet. Odense har inget med EL att göra. Hade själv satt 1an till runt 1.50-1.55 om man ser till hur YB spelat på hemmaplan.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Ska även sägas att ni bör spela denna match nu, har en känsla av att oddsen kan droppa lite när väl pöbeln börjar lasta. |
Redan tryckt in 4/5u på -0.5 och 2/5u på -1, sån här odds får man inte varje dag=)
Tror också att oddsen sjunker till runt 1.65-1.68. |
Känns som att det kommer bli drag runt denna match.
Har också riktigt tungt på ettan, det sjukaste är att NB öppnade på 2.00.. man skulle varit vaken då! |
Slurf hade redan innan du rekat spelat på Ybb då de är extremt hemma starka, tex. slog tottenham med 3-0 på hemmaplan för att sedan förlora 4-0 på bortaplan :) Tittade på ditt SS och ser riktigt bra ut , ryggade en del spel, ett tipps från mig i e Atletico madrid mot rosenborg 1/1 då Atletico är extremt starka hemma och vann till och med europa league förr året!
|
Lägg också till att YB har konstgräs hemma, vilket många lag inte är jätte fans utav.
|
Citat:
|
Har också tippat den här. Det kan tilläggas att Odenses förste-målvakt Roy Caroll (med förflutet i Man U om jag inte minns fel) är skadad.
|
Citat:
|
Uppdaterar med ny info.
|
Man var inte ens orolig! Yb är riktigt gryma hemma.
|