Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-16, 10:16   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4755
Standard

Stryket 16/1


Personligen tycker jag det är en väldigt svår omgång att bygga ett system jag blir nöjd med, ser många skrällchanser och idag blir det reducerat så jag får många garderingar.

Lutar nog åt att spika någon/några skrällar också, dels pga värde men också för att jag tror rätt mycket på dem.

Dagens spik som jag inte kommer ändra på är Blackburn, jag tycker Stoke är dåliga och Blackburn känns lite på gång och eftersom jag lämnar in sent för att se ev fler lottade matcher så hinner jag se Rovers laguppställning - är Dack tillbaka i den så lägger jag även spel på ettan till över 2ggr degen.

Nästa spik blir Norwich, känner mig egentligen inte ett dugg säker på den och de är något överstreckade, men jag tar den ändå och hoppas att en utvilad Pukki löser minst ett mål - jag vill gardera andra matcher hellre än denna.

Riktiga chansspiken hamnar på Brighton, har egentligen inga bra motiveringar till den mer än spelvärde och magkänsla.

Burnley kommer jag ha med, detta är magkänslan som talar igen men i intervjuer ger Dyche klartecken för samtliga spelare utom en, sådan truppstatus har de inte haft under säsongen tidigare och Burnley har en ok trupp. Detta är(enligt mig) en typisk Burnley match, underskattade och behöver inte rulla ut sin motståndare.

Kan även bli spik på Leicester då det ryktas om att Ings är isolerad, väntar in start 11 där.

Dagens mest överstreckade är Bournemouth, förmodligen vinner de men till 82% så åker garderingar med på min kupong - så högt streckade var de inte ens hemma mot oldham förra veckan.

Hatar lottningen idag, lär bli 1x2 på dessa för mig så kommer bli chansspikar på fler ställen, vart har jag inte bestämt.

Fyll gärna på och lycka till
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 11:12   #2
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4101
Standard

Blackburn-Stoke

Stoke har på dom senaste 5 bortamatcherna mot Blackburn 3 vinster 2 oavgjorda.

I år har Stoke 4-5-2 med målskillnad 9-5

Senaste 5 borta för Stoke 1 vinst 4 oavgjorda med målskillnaden 1-0.

0-4 senast i FA Cupen mot Leicester är nog inget att bry sig om. Luktar målsnålt.

Med % 52-28-20 så ligger X nära tillhands följt av 2a

Blackburn 1 seger senaste 4 ligamatcher mot ett formlöst Birmingham.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 12:11   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4755
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Blackburn-Stoke

Stoke har på dom senaste 5 bortamatcherna mot Blackburn 3 vinster 2 oavgjorda.

I år har Stoke 4-5-2 med målskillnad 9-5

Senaste 5 borta för Stoke 1 vinst 4 oavgjorda med målskillnaden 1-0.

0-4 senast i FA Cupen mot Leicester är nog inget att bry sig om. Luktar målsnålt.

Med % 52-28-20 så ligger X nära tillhands följt av 2a

Blackburn 1 seger senaste 4 ligamatcher mot ett formlöst Birmingham.

Absolut, det är ingen statistik bakom den ettan på rovers - den är där för att jag sett Stoke’s tre senaste matcher, de är dåliga tycker jag.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 12:19   #4
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3451
Standard

Håller med om svårighetsgraden på omgången, upplagt för några skrällar.
Har dock ingen riktig feeling för vilka...
Mina säkra blir i alla fall Leeds och West Ham.
Leeds, som jag följer, har en något naiv spelstil mot topplagen. Mot sämre lag funkar den dock bra. och de brukar avfärda bottenlagen ganska lätt.
Burnley är helt iskalla borta med endast nio gjorda mål, och lär inte stå emot West Ham.

God tur!
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 12:19   #5
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Absolut, det är ingen statistik bakom den ettan på rovers - den är där för att jag sett Stoke’s tre senaste matcher, de är dåliga tycker jag.

Championship är vad det är. kvaliteten är inte så hög därför blir det lite lotto över det hela. Svår att räkna på. Över 50 % på någon match där så får man dra öronen åt sig o försöka hitta svagheter.

Lycka till
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-16, 19:29   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4755
Standard

Surt sa räven...... som jag inledde med så var det en svår omgång och framförallt att bygga upp systemet. Nu lyckades jag med att bygga så bra som jag kunde utifrån vad jag trodde på, får 12 rätt om Leicester vinner(har 1x2 i barnsley - swansea) - ryker på Blackburn och den hade jag som jag skrev inte ändrat på som spik, även topptipset bommad på den. Hade varit spännande och sitta och kolla på matchen om man haft chansen på 13, nu blir det kanske lite plus iaf, men skillnaden är stor....
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td