Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-20, 09:24   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4756
Standard

EU-tips 20/1


Det finns några favoriter att fälla denna onsdag tycker jag, som vanligt på eu-tipset blir favoriter väldigt överstreckade men man kan ju tyvärr inte gardera alla matcher så någon måste man gå på också.

Personligen tycker jag United är överstreckat men jag tror de vinner. Man kan tycka att Fulham är på G och det är de säkert också, bra matcher mot bra lag - men jag tror att det sliter hårt också att möta de lag de gjort det bra mot på slutet. United känns som om de är i ett flow och bara städar av denna med typ 2-0 eller nåt sånt.

City är också ordentligt överstreckat och jag kommer vänta tills start 11 kommer med att lämna in. Villa har ju haft problem med Covid och rykten säger att Grealish och Targett är drabbade, saknas båda dessa så spikar jag city. Däremot om det inte är några jättekännbara avbräck så kommer jag gardera, Villa har varit grymma mot lagen i toppen denna säsong och finns väl bara tapp av Grealish som talar emot att de kan skrälla igen mot topplag.

Just nu talar mycket för att jag spikar (T)juve också, de går dåligt just nu men en räddningsplanka för Pirlo kan vara en titel, jag tror personligen på en stark 11 för dem men även för napoli - dock har väl de förrutom i helgen inte imponerat så mycket heller. Tänk på att det är neutral plan.

Getafe kopiöst överstreckat, här kommer det garderas.

Funderar även på att ha med X i villareal, man ska inte underskatta Granada.

Till 14% kommer jag spika Bielefeld. Jag är inte jätteinsatt i tyska ligan men båda är nykomlingar och borde väl ha typ likvärdiga trupper - stuttgart ligger några pinnar före i tablellen men saknar spelare idag. Borde väl rimligen inte skilja så mycket i % på strecken och när ettan ändå ska med på åtminstånde värde så kan man lika gärna spika den känner jag.

QPR är så jävla ojämna så deras matcher är alltid svårtippade, jag tror lite på dem idag men det blir ju ingen spik - Austin må enligt mig vara överskattad men i championships botten/mittenskikt så kan han nog hitta målet.

mina tankar just nu, fyll gärna på.
Bullo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-20, 16:08   #2
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3452
Standard

Smålurigt, hoppas på några skrällar.
Väljer att ta ställning i Championship.
Spikar emot Millwall och Preston som jag tycker gjorde dåliga insatser senast.
Tror också mycket på QPR men fegar med en 1-2 där.
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-20, 19:44   #3
 
powerplays avatar
 
Reg.datum: feb 2018
Inlägg: 327
Sharp$: 433
Standard

Bra initiativ detta !
Ska också försöka skriva ner funderingar inför tipsomgångarna här.
Behövs mer sånt i den eviga kampen mot högprocentarna...nej, shit också, nu gjorde city mål . Typiskt.

Senast redigerad av powerplay den 2021-01-20 klockan 19:47.
powerplay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td