Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   EM Tråden "Camp Sharps" (https://www.sharps.se/forums/fotboll/48497-em-traden-camp-sharps/)

Stjernhesten 2021-06-10 18:46

EM Tråden "Camp Sharps"
 
Konstigt att det inte finns någon tråd men jag tar på mig rollen och lägger upp en. Imorgon smäller det med 1 månads härlig fotboll. 2:a sprutan tagen och nu kör vi :cheers:

viking90 2021-06-10 20:12

Härligt initiativ! Hoppas på gött tugg! Tror Frankrike "leker" hem mästerskapet.
Tycker också Italien ser ut att vara lite stora favoriter i premiären mot turkarna.

Bullo 2021-06-10 20:53

Kikar man historiskt kring Italien och mästerskapspremiärer så hittar man väldigt många X, personligen tycker jag det luktar 0-0 imorgon.

Philjay 2021-06-11 11:39

Såklart ser Frankrike på pappret ut som stora favoriter men dom har ramlat av favorithästen förr.. inte minst 2004 där de hade några av de bästa spelarna vi ngnsin sett i Henry och Zidane.
Mpabbe och kante i all ära - men ett Frankrike som darrar och har Pogba samt Rabiot på plan så kan allt falla isär.

Hoppas innerligt på en skräll i form av SE/DK eller varför inte NL ?

grobben 2021-06-11 18:30

Vet inte om Camp Sharps är rätt tråd men testar! Var kan man följa live vad som registreras som "Avslut" och "Skott på mål" ?
Tror för övrigt att Portugal vinner i år! Väldigt jämna, faller sällan ur ramen, och en ruskigt bra trupp!

TOBYTYKE 2021-06-11 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av grobben (Inlägg 750862)
Vet inte om Camp Sharps är rätt tråd men testar! Var kan man följa live vad som registreras som "Avslut" och "Skott på mål" ?
Tror för övrigt att Portugal vinner i år! Väldigt jämna, faller sällan ur ramen, och en ruskigt bra trupp!

Det borde väl spelbolagen bokföra live typ bet365, alt flashscore, livescore eller EM:s egna via Uefa eller vad det blir skulle jag tro.

Lobo 2021-06-11 22:56

Första match avklarad på EM-tipset, och som vanligt helgarderar massan för att överleva till morgondagen, alltså lite värde på Italien trots favoritskapet.

Finns det någon sida där man kan kolla 'riktiga' värdet efter en match, där alltså de 12 andra matcherna inte påverkar som oavgjorda?

Bullo 2021-06-13 13:13

Trippier som vänsterback är en skräll, visst kommer han klara uppgiften men han kan ju kanske kanske ha lite problem med positioneringen och kommer möta Karamaric ganska mycket, det ör en bra spelare - testar att Trippier får ett kort till 7.50 hos 365

viking90 2021-06-13 13:41

Jag har svårt att förstå hur England kan vara favoriter i mästerskapet...

Pickford
Walker - Stones - Mings - Trippier
Rice - Philipps

Den sju lirarna är inte för mig ett lag som ska kunna slå de bästa. Offensivt finns det givetvis ruskiga kvaliteter. Maguire är givetvis förstaval mot Mings men tycker inte det lyfter laget tillräckligt.

Bullo 2021-06-13 14:36

Tror Nordmakedonien kommer parkera bussen ikväll, det har visat att de kan försvara mot bra landslag, jag testar 0-0 i den och hoppas på en riktig skitmatch.

hubbabubba347 2021-06-13 14:53

Kroatien är verkligen en skugga av sitt forna jag... Det är en gåta hur Gvardiol har platsat i landslaget, finns det verkligen ingen bättre vänsterback i truppen?

viking90 2021-06-13 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av hubbabubba347 (Inlägg 751130)
Kroatien är verkligen en skugga av sitt forna jag... Det är en gåta hur Gvardiol har platsat i landslaget, finns det verkligen ingen bättre vänsterback i truppen?

21-åriga Bradaric starta säsongen som ordinarie vänsterback hos Ligue 1 mästarna Lille, slutspurten av ligan var han dock mest inhoppare.
Men gjorde 90 minuter för Kroatiens U21 här om veckan.

Även Barisic finns i truppen som blev mästare med Rangers där han var ordinarie under säsongen..(Såg i efterhand att han inte var med i matchtruppen idag....)

Jag ska inte sitta här och påstå att jag har dunderkoll på hela Kroatiska truppen men dessa två alternativ hade ju känt "säkrare" men coachen har säkert koll på läget.

Bullo 2021-06-13 17:23

20min spelat och Zabitser borde redan fått gult men har fått två tillsägelser, 5.50 på liven att han får ett kort nyper jag

Efterhandaren 2021-06-14 10:57

Nederländerna - Ukraina blev en mycket sevärd match. Kanske inte så välspelat men öppen och härligt offensiv fotboll från båda håll. Ok Holland var värdiga segrare men tyckte lite synd om Ukraina som borde fått en poäng efter en kämpamatch. Psst dessutom hade jag spelat oavgjort på oddset. He,he.

viking90 2021-06-14 18:57

Oj Polen var svaga jag trodde Slovakien skulle bli slagpåse i "våran" grupp.

Tror det bli tufft för blågult att greja poäng om dryga timman.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved