![]() |
Travkungen, är du på riktigt? :)
|
*s*......;)
|
Skönt att inte alla är helt okunniga här då och kan dela med sig av sin kunskap till oss andra! :)
|
Mina spel:
West Ham v West Brom Newcastle v Blackburn Man City v Man Utd |
Jag såg personligen Liverpools matcher mot Napoli och Chelsea förra veckan och vill påstå att Pool är på gång på riktigt nu. Mot Napoli var laget lite reservbetonat så den matchen påverkar inte dagens match. Mot Chelsea var laget riktigt bra i första och gav inte Chelsea någon som helst chans till eget spel, vilket man sällan ser nu för tiden. I andra backade man hem lite och då vet vi alla hur matchbilden brukar se ut. Många spelare har börjat hitta formen såsom Torres, Gerrard, Maxi och Meireles och laget verkar börja fungera riktigt bra nu.
Ca 1,83 finns på marknaden för Pool seger och det anser jag är bra nog. |
Citat:
Bari har ju absolut gått dåligt även om man ska ha i åtanke att förlusterna har kommit mot Genoa, Lazio, Fiorentina, Udinese och Milan. Chievo känns allmänt överskattade pga deras start. Ingenting ska tas ifrån dom men de har verkligen haft marginalerna med sig i inledningen av säsongen och det är främst bortaspelet som har imponerat. Båda lagen lider av tuffa avbräck även om Pellissiers skada kanske smäller högst. Detta är ett minifade-projekt men Bari vann här förra året och har en stor chans att få med sig åtminstone en poäng här i en väldigt öppen match. Chievo som favorit är fade imo.:cheers: |
Svara garna pa mitt tidigare inlagg kungen.
|
Citat:
|