Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens Fotboll 17/11 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5021-dagens-fotboll-17-11-a/)

RobinD 2010-11-17 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av xtrmntr (Inlägg 80079)
Joe Hart kommer INTE att spela för England ikväll!

Värdet på Franrike är bra, tycler även att ö2.5 mål @ 2.20 kan vara av intresse i den matchen. Som sagt, mycket skador och halvskadade spelare i England, tycker att oddset på Franrike är något högt.

Spelade precis Frankrike+0.5 på betfair @ 1.73 innan kommision.

England ser tunna ut, saknar Lampard, Terry, Hart, Defoe, Bent, Rooney, Glen Johnsson, Ashley Cole, Agbonlahor, Heskey(slutat), Wilshere...

Possible starting XI: Foster; Richards, Ferdinand, Jagielka, Gibbs; Milner, Gerrard, Barry, Henderson; Walcott; Carroll.

Possible starting XI: Lloris; Sagna, Rami, Sakho, Abidal; Diarra, M’Vila; Gourcuff, Nasri, Malouda; Remy.

Enligt goal.com

Overkill 2010-11-17 16:29

RobinD, akta våran Stevie G! Han sänker France på egen hand ikväll. :cheers: ;)

RobinD 2010-11-17 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 80085)

Tveksamt men vi får se:)

Donald 2010-11-17 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 80085)

Gerrard? Hans tid är förbi :)

Hakar på France.

Overkill 2010-11-17 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 80088)
Gerrard? Hans tid är förbi :)

Hakar på France.

Nu ska vi inte tala osanning, du är bara avundsjuk! :lol: :smoke:

IlDuce 2010-11-17 16:55

Sett till hur England lirat med de spelarna som nu saknas så kanske detta är de bästa som kan hända laget? Nu kommer det in lite nytt folk som vill visa upp sig.

RobinD 2010-11-17 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av IlDuce (Inlägg 80097)
Sett till hur England lirat med de spelarna som nu saknas så kanske detta är de bästa som kan hända laget? Nu kommer det in lite nytt folk som vill visa upp sig.

Ja de får in Jay Bothroyd från Championship:), det skrämmer säkert slag på fransmännen som har ännu mer att bevisa.

Personligen tror jag på X och under.. men spelar bara +0.5

xtrmntr 2010-11-17 20:04

Kvällen börjar fint med att Messi fixar hem ett livespel (ö0.5 mål) mot Brasilien!

Messi - EL REY! :cheers:

Någon mer som tror att Tyskland kommer köra över Sverige?

Gaads 2010-11-17 20:08

Citat:

Ursprungligen postat av xtrmntr (Inlägg 80160)
Kvällen börjar fint med att Messi fixar hem ett livespel (ö0.5 mål) mot Brasilien!

Messi - EL REY! :cheers:

Någon mer som tror att Tyskland kommer köra över Sverige?

Absolut jag har spelat Tyskland jag med :)

hejz 2010-11-17 20:11

Holland -1/-1.5 vs. Turkiet . Hinner inte skriva en lång motivering, men Turkiet ställer upp med en väldigt ung trupp medan Holland har många av sina stjärnor med. Själv kör jag mest på -1 och en slant på -1.5, men -0.5 till 1.51 är också väldigt spelvärt.

Överspelet på Portugal - Spanien känns väldigt spelvärt till 2.25, en slant där också.

RobinD 2010-11-17 20:13

2010-11-17 Denmark - Czech Republic (Internationals)

Datum: 2010-11-17
Tid: 20:15
Sport: Fotboll
Land: Internationals
Liga: Internationals
Match: Denmark - Czech Republic

Spel: Czech Republic DnB
Insats: 350.00
Odds: 2.150
Bolag:

Motivering:
Blir en snabb rek då det är kort till spelstopp och oddset droppar på detta spel.

Danmark saknar Agger, Bendtner, Kjaer och Krøldrup. Mittbacksparet kommer bestå av två U21-spelare Andreas Bjelland och Zanka.

Lag:

Anders Lindegaard – Johnny Thomsen, Mathias Zanka Jørgensen, Andreas Bjelland, Patrick Mtiliga – Christian Poulsen, Martin Jørgensen, Thomas Kahlenberg – Dennis Rommedahl, Mads Junker, Michael Krohn-Dehli.

På topp hittar vi Junker och Krohn-Dehli som inte är de största stjärnorna i Danmarks landslag.

Tjeckien kommer med rätt bra lag, ska väl tillägga att jag inte har järnkoll på Tjeckerna men Necid, Plasil, Polak, Rosicky och Cech startar vilket för mig känns som att matchen tas på allvar.

Utsticket är för stort för att inte tipsa om iaf!

BOL

PHX 2010-11-17 20:21

Tv-peng på att Gomez gör mål. :popcorn:
Riktigt het i Bayern atm. Nu är det iofs träningslandskamp och motivationen kan vara som bortblåst. Dock gjorde han mål i senaste friendlyn mot Danmark (2-2). Dessutom så har flera tunga pjäser i Tyskland stannat hemma, så vem ska göra målet/n..? Cacau?

Hujeda mig, maken till snarkmatch får man leta efter... 1 avslut på mål i första halvlek (efter 36 min). Lär bli en 6 byte nu :sleep:
/Lagerbäck?

hejz 2010-11-17 20:25

Hollandser ut att starta med:

1 Maarten Stekelenburg
2 Gregory van der Wiel
5 Erik Pieters
6 Hedwiges Maduro
3 John Heitinga
4 Joris Mathijsen
11 İbrahim Afellay
10 Wesley Sneijder
8 Rafael van der Vaart
7 Jeremain Lens
9 Klaas-Jan Huntelaar

Trycker in lite mer på Holland, så att det blir maxspel för mig.

junhager 2010-11-17 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 80074)
Regnar det mindre i Norge menar du?

Citat:

Ursprungligen postat av andyfabregas (Inlägg 80077)
Haha! :claps:

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 80078)
Du vet att Bergen är en av de städer i världen med flest regndagar per år?
Men sure, gillar krysset, men ser även att Norge borde/kan klara uddamåls vinsten 0-1.

Vi får se när matchen är slut. Just nu står det 1-0 till Irland...

comprende 2010-11-17 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av junhager (Inlägg 80181)
Vi får se när matchen är slut. Just nu står det 1-0 till Irland...

nu njuter du va? hehe, jag höll med dig från början men sa inget. det är sällan man vågar säga nåt när crew leaner dåligt. men mellan oss så kan jag ju säga det nu. :cheers:

Spoiler:
(ironi om nu inte alla inser det, inget illa menat mot någon)