Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   El Clasicó (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5158-el-clasico/)

Slurf 2010-11-26 17:42

NU har jag lirat 4u på över 5.5 kort på bwin till 1.67. Bet365 har t ex över 7.5 till 1.875

Blir av tradition mycket kort o den sitter minst 2/3ggr. Inga superbra sats på Iturralde men ja, han verkar iaf inte vara extremt snål med korten.

Zimond 2010-11-28 19:18

Hur troligt tror ni det är att Real Madrid vinner bollinnehavet?

calahan 2010-11-28 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av Zimond (Inlägg 83620)

ej troligt alls

PHX 2010-11-29 01:24

Citat:

Ursprungligen postat av Zimond (Inlägg 83620)

Vid Mourinho vid rodret tror jag han låter Barca ha boll och kommer försöka gå på snabba omställningar (likt Inter - Barca på San Siro förra CL, 3-1).
Sa innan i tråden att jag tror på DNB RM, men börjar mer och mer sikta in mig på singelkrysset. Då jag tror det är viktigare för Mourinho att INTE förlora istället för att försöka vinna, (trots allt bortaplan).

Då får man även rikta sig till Slurf denna gång; El Clasico fastställer den 13e omgången i La Liga. Hittills denna omgången har det inte blivit ett enda kryss. Senast det hände var... ja, det pallar jag inte kolla upp vid denna sena timme. Och som sagt, singelkryss tycker jag själv är för riskabelt, så får nog hålla med om grabbarna ovan om att någon form av underspel kan vara intressant. 1-1?

Japparen 2010-11-29 01:56

Citat:

Ursprungligen postat av PHX (Inlägg 83722)
Vid Mourinho vid rodret tror jag han låter Barca ha boll och kommer försöka gå på snabba omställningar (likt Inter - Barca på San Siro förra CL, 3-1).
Sa innan i tråden att jag tror på DNB RM, men börjar mer och mer sikta in mig på singelkrysset. Då jag tror det är viktigare för Mourinho att INTE förlora istället för att försöka vinna, (trots allt bortaplan).

Då får man även rikta sig till Slurf denna gång; El Clasico fastställer den 13e omgången i La Liga. Hittills denna omgången har det inte blivit ett enda kryss. Senast det hände var... ja, det pallar jag inte kolla upp vid denna sena timme. Och som sagt, singelkryss tycker jag själv är för riskabelt, så får nog hålla med om grabbarna ovan om att någon form av underspel kan vara intressant. 1-1?

Mourinho kommer inte komma ner till Barca för att nöja sig med ett kryss, han kommer göra vad som helst för att vinna, själv skulle jag nog spela 0-2 till Madrid då jag tycker Barcelona är för överskattade. Var beredda på att se Mourinho magic:KO:

Slurf 2010-11-29 01:58

Citat:

Ursprungligen postat av PHX (Inlägg 83722)

Haha, tyvärr gick ju inte Spurs-Pool spelet idag. Men ja hoppar nog denna då jag hejar på marängerna, min bror är ett stort fan och det har smittat av sig. Blir så segt att se matchen om jag lirat något (mer än kortspelet) :)

tavring 2010-11-29 09:57

Citat:

Ursprungligen postat av Oscar (Inlägg 82792)
Rak tvåa på Real och att CR gör mål.

Vad tror ni om det, kan det vara något?

har också en rak tvåa samt Real -1 . Och Ronaldo gör två och tre mål,lite övermod kanske

Lunkan 2010-11-29 10:20

Underspelet kanske skulla kunna locka, och om jag inte misstar mig slutade båda matcherna under 2.5 förra året?
Dock, återigen om jag inte misstar mig, har det varit ganska målrikt överhand dessa lag emellan. Jag räknade på det och fick det till att det blivit 27 mål de senaste 8 matcherna.
Frågan man måste ställa sig är om man verkligen vågar underspel på El Classico? Jag vågar nog inte.

calahan 2010-11-29 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av Lunkan (Inlägg 83772)
Underspelet kanske skulla kunna locka, och om jag inte misstar mig slutade båda matcherna under 2.5 förra året?
Dock, återigen om jag inte misstar mig, har det varit ganska målrikt överhand dessa lag emellan. Jag räknade på det och fick det till att det blivit 27 mål de senaste 8 matcherna.
Frågan man måste ställa sig är om man verkligen vågar underspel på El Classico? Jag vågar nog inte.

Vadå våga? Murre kan stoppa barcas spel utan problem. Många som klarat av det senaste året.

tavring 2010-11-29 12:39

Tror ni det blir många byten av båda lagen???? 0-3 byten 20 gånger pengarna på Unibet

DD 2010-11-29 15:03

Har själv spelat 2u på att Ramos inte får gult kort 2.00@betsson. Funderar även på att lägga 1u på krysset om jag får runt 4.0 i odds.

Boden 2010-11-29 15:07

Saxat från aftonbladet:

BARCELONA. José Mourinho får möblera om i startelvan på matchdag.
Anfallaren Gonzalo Higuaín, 23, är skadad och kan inte spela mot Barcelona i kväll, uppger spanska tidningen Marca.
I hans ställe får Karim Benzema hoppa in.

O12 2010-11-29 15:21

Tungt avbräck....

xtrmntr 2010-11-29 15:26

Benzema är bättre så det är inte så big deal...

Jackee 2010-11-29 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av DD (Inlägg 83823)
Har själv spelat 2u på att Ramos inte får gult kort 2.00@betsson.

Det skulle jag absolut inte ha gjort.

Iturralde González är uttalad Athletic Bilbao fan och hardcore bask. Dessutom brukar han tycka om att ge Real Madrid gula kort och där har han Sergio Ramos som favorit offer.

Statistik för Real: 22 varningar, 3 utvisningar (2,44 varningar/match). Mest varnade spelare: Sergio Ramos (3).
Statistik för Barca: 16 varningar, 0 utvisningar (1,78 varningar/match). Mest varnade spelare: Carles Puyol (2).